Kdo mě zná tak ví, že jsem tak trochu blázen do osobního rozvoje. Neustále na sobě pracuji, snažím se vylepšovat svět kolem sebe a i sebe „better self, better world“. Pokud chcete vylepšit svět, musíte si nejprve vytvořit znalosti a podmínky, aby jste ho opravdu mohli změnit. Pokud neumíte vylepšit / pochopit sami sebe, těžko […]
Rubrika: Blog o Internetovém marketingu
Internetový marketing je základem kvalitní prezentace na internetu, bez internetového marketingu webové stránky jednoduše nejsou vidět. Můžete se nechat prezentovat přirozenou cestou, ale mnohem rychlejší a efektivnější se věnovat marketingu a přeskočit období, kdy vaše stránky nejsou tak silné, aby se lavinové šířili sami.
Slibovaný další díl o kvalitních zdrojích informací v online marketingu, tentokrát zahraniční PPC. Což by se mohlo líbit už i pokročilým PPCčkařům, kteří se prakticky výhradně učí ze zdrojů v angličtině.
Již delší dobu se snažím mít co nejucelenější přehled o české scéně online marketingu a postupně jsem získal přes 230 různých zdrojů RSS. A v několika článcích vám v budoucnu nabídnu přehledy co a koho sledovat v jednotlivých oborech jako je PPC, SEO, Linkbuilding, UX nebo i všeobecný online marketing. Dneska se podíváme na PPC, […]
Mindmapa v českém překladu myšlenková mapa. Myšlenkové mapy jsou graficky zpracovanou napodobeninou procesů probíhajících v mozku a jsou navrženy tak, aby mozek využíval maximum svých schopností.
Taky jste někdy hledaly svůj starý tweet a nemohli jste ho najít? A dejme si ruku na srdce a uznejme, že nativní hledání na twitteru je prakticky nepoužitelné.
Co to je RefinePro? Prakticky jde o hosting programu OpenRefine na výkonných serverech a malé úpravy aby takový OpenRefine šel vzdáleně spravovat. Nápad to je dobrý některým lidem to jistě pomůže. Sám jsem již něco podobného měl na osobní serveru, kde mohl být OpenRefine zapnutý 24/7, to oceníte zvláště, pokud taháte velká data z internetu, zaklapnete notebook a […]
David Mackenzie Ogilvy (23 červen 1911 – 21 července 1999), byl reklamní agent. Byl znám jako „Otec reklamy„. V roce 1962, Time ho nazval „nejvyhledávanějším kouzelníkem v dnešním reklamním průmyslu.“