V předchozím díle jsme si ukázali jednoduchou extrakci dat z hlavičky, teď se podíváme na další hodnoty které se tahají z property. <meta property=“article:section“ content=“Analýzy“ /> V čemu to slouží? V property jsou typicky uloženy více věci týkající se sociálních sítí a daného obsahu stránky. Ukázkou může být autor článku, štítky článku/produktu, jeho cena, odkaz […]
Rubrika: Blog o Internetovém marketingu
Internetový marketing je základem kvalitní prezentace na internetu, bez internetového marketingu webové stránky jednoduše nejsou vidět. Můžete se nechat prezentovat přirozenou cestou, ale mnohem rychlejší a efektivnější se věnovat marketingu a přeskočit období, kdy vaše stránky nejsou tak silné, aby se lavinové šířili sami.
V rámci vánoc budu publikovat pár tipů na měření a online marketing. Google Analytics Client ID je jednoduchá základní proměnná co by měla jít s každým hitem do vlastní dimenze. Co určuje? Je to hodnota měřící cookie Google Analytics, která určuje z pohledu měření uživatele. Samotné založení proměnné v GTM cookie nevytvoří, jen ji čte […]
Jelikož pohybuji delší dobu v analytice, tak v rámci vánoc uvolním pár skriptů atd. První dárek je tabulka se všemi dimenzemi a metrikami Google Analytics. Slouží k průzkumu a rychlému přehledu, co která proměnná znamená jaká další jsou ve stejné skupině, či z čeho se daná metrika počítá.Aneb není nad to to mít na jednom […]
Chovají se lidi podle počasí? Samozřejmě a docela výrazně, platí to prakticky pro všechny venkovní činnosti, pohostinství, turistiku, zahrádkářství, bazény atd.
Občas se lidé diví kam každý den večer chodím… 😀 Přiznávám, vzdělávám se. Baví mě to a posouvá mě to dále.
Kdo mě zná tak ví, že jsem tak trochu blázen do osobního rozvoje. Neustále na sobě pracuji, snažím se vylepšovat svět kolem sebe a i sebe „better self, better world“. Pokud chcete vylepšit svět, musíte si nejprve vytvořit znalosti a podmínky, aby jste ho opravdu mohli změnit. Pokud neumíte vylepšit / pochopit sami sebe, těžko […]
Slibovaný další díl o kvalitních zdrojích informací v online marketingu, tentokrát zahraniční PPC. Což by se mohlo líbit už i pokročilým PPCčkařům, kteří se prakticky výhradně učí ze zdrojů v angličtině.