Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.3 – Obsah meta data typu property pro seskupení obsahu v Google Analytics

V předchozím díle jsme si ukázali jednoduchou extrakci dat z hlavičky, teď se podíváme na další hodnoty které se tahají z property. <meta property=“article:section“ content=“Analýzy“ /> V čemu to slouží? V property jsou typicky uloženy více věci týkající se sociálních sítí a daného obsahu stránky. Ukázkou může být autor článku, štítky článku/produktu, jeho cena, odkaz […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager 1 – Google Analytics Client ID

V rámci vánoc budu publikovat pár tipů na měření a online marketing. Google Analytics Client ID je jednoduchá základní proměnná co by měla jít s každým hitem do vlastní dimenze. Co určuje? Je to hodnota měřící cookie Google Analytics, která určuje z pohledu měření uživatele. Samotné založení proměnné v GTM cookie nevytvoří, jen ji čte […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Google Analytics – Tabulka všech dimenzí a metrik

Jelikož pohybuji delší dobu v analytice, tak v rámci vánoc uvolním pár skriptů atd. První dárek je tabulka se všemi dimenzemi a metrikami Google Analytics. Slouží k průzkumu a rychlému přehledu, co která proměnná znamená jaká další jsou ve stejné skupině, či z čeho se daná metrika počítá.Aneb není nad to to mít na jednom […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Počasí v Google Analytics – pomocí Google Tag Manageru (HTTPS verze)

Chovají se lidi podle počasí? Samozřejmě a docela výrazně, platí to prakticky pro všechny venkovní činnosti, pohostinství, turistiku, zahrádkářství, bazény atd.

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog ze života

Co dělá ten kluk po večerech?

Občas se lidé diví kam každý den večer chodím… 😀 Přiznávám, vzdělávám se. Baví mě to a posouvá mě to dále.

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog ze života

8 věcí, co mě nejvíce posouvají dále v osobním rozvoji

Kdo mě zná tak ví, že jsem tak trochu blázen do osobního rozvoje. Neustále na sobě pracuji, snažím se vylepšovat svět kolem sebe a i sebe „better self, better world“. Pokud chcete vylepšit svět, musíte si nejprve vytvořit znalosti a podmínky, aby jste ho opravdu mohli změnit. Pokud neumíte vylepšit / pochopit sami sebe, těžko […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu

Nejzajímavější zahraniční PPC novinky

Slibovaný další díl o kvalitních zdrojích informací v online marketingu, tentokrát zahraniční PPC. Což by se mohlo líbit už i pokročilým PPCčkařům, kteří se prakticky výhradně učí ze zdrojů v angličtině.