Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Problémy s AMP ve webové analytice e-shopů

Prošel jsem desítky AMP(Accelerated Mobile Pages) case study, vzorových českých i zahraničních AMP e-shopů etc. a zjistil, že všechny mají super jednoduché měření a propagaci (zaměřená jen na zobrazení stránky). Tato jednoduchost je o tom, že eshopy tedy weby zaměřené na prodej produktů zcela v AMPu ignorují produkt. U klasických eshopů jsme zvyklí, že měříme…Pokračovat ve čteníProblémy s AMP ve webové analytice e-shopů

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Úvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Ano, jak to vidím já, uváha o tom jak to bude fungovat.Pokračovat ve čteníÚvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Jak se stát webovým analytikem?

Občas slýchám o to že někdo chce být webový analytikem. Zkoušel jsem pár lidi mentorovat a mnoha prostě pomoci s analytikou.Pokračovat ve čteníJak se stát webovým analytikem?

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu

OpenRefine 2.6 oprava Reconcile

Pavel Ungr řešil na facebook skupině „SEOloger: Veřejná diskuse o SEO„, problém s errorem v OpenRefine verze 2.6. který vytvářel problém s freebase.com. Tento error vyskočí při každém zapnutí, cca po 10sec od zobrazení tabulky, což je dost otravné. Vypadá asi takto: Error contacting recon service: timeout : timeout – http://standard-reconcile.freebaseapps.com/reconcilePokračovat ve čteníOpenRefine 2.6 oprava Reconcile

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu

Nastavení přístupových práv Google Search Console pro vašeho online marketing specialistu / agenturu

Co nedělat? Nedávejte komukoliv(agentura, konzultant) vaše přihlašovací údaje do vašeho Google Analytics. Nepoužívejte jedno stejné heslo ve všech službách. Nenastavujte kohokoliv vyšší nebo stejné práva k web než máte vy sami.Pokračovat ve čteníNastavení přístupových práv Google Search Console pro vašeho online marketing specialistu / agenturu

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.4 – Základní proměnné

Tentokrát se podíváme na jednoduché základní proměnné. Fungují na všech prohlížečích podporujících DOM, obecně lze říci že všechny prohlížeče co umí javascript, což jsou všechny moderní prohlížeče. Jedná se o nejzákladnější proměnné, většinou data z nich slouží při stavbě složitějších skriptů a podmínek v Google Tag Manageru.Pokračovat ve čteníProměnné Google tag manager díl č.4 – Základní proměnné

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.3 – Obsah meta data typu property pro seskupení obsahu v Google Analytics

V předchozím díle jsme si ukázali jednoduchou extrakci dat z hlavičky, teď se podíváme na další hodnoty které se tahají z property.

V čemu to slouží? V property jsou typicky uloženy více věci týkající se sociálních sítí a daného obsahu stránky. Ukázkou může být autor článku, štítky článku/produktu, jeho cena, odkaz na jeho obrázek,…Pokračovat ve čteníProměnné Google tag manager díl č.3 – Obsah meta data typu property pro seskupení obsahu v Google Analytics