O mně

Kdo jsem?

Webový a datový analytik – Pomohu vám nastavit měření na webu a odpovím vám na otázky typu proč.
Online marketing specialista – Pomohu vašemu webu více vydělávat, být vidět a plnit cíle.
Vývojář – Vymýšlím nové postupy a metody v online marketingu a zavádím je do praxe.
Digitální evangelista – Znám poslední novinky z oborů a testuji novinky na vlastní kůži.

Shrnutí

– Zkušenosti ze super velký projektů s obraty 1+ mild.
– 25 středních e-shopů
– Pomáhal jsem více jak 40 menším e-shopům vydělávat.

Moje projekty a spolupráce:

LMC – GA360 + GTM jobs.cz,prace.cz,seduo.cz a další projekty.
Zonky.cz – Webová analytika(GA+GTM), reporing, pomoc s online marketingem.
HoppyGo.cz – Webová analytika(GA+GTM), Mobilní webová analytika (firebase), pomoc s online marketingem.
Patalie.cz a SlavaNazdarVyletu.cz– Webová analytika (GA+GTM) pro obsahový web.
Creative Dock – Desítky starupů – rozjezd projektu, webové analytiky a pomoc s online marketingem
Optimics.cz > Škoda auto – tvorba nástroje pro návrh implementace GA a GTM
Babičkářství – Předělání webu do nového designu, návrh struktury, pomoc se SEO a online marketingem.
La natura – Předělání webu do nového designu, návrh struktury, pomoc se SEO a online marketingem.
AAA auto – Optimizelizace pro vyhledávače – Audit, analýza klíčových slov, návrh struktury
oXyShop.cz – Dodavatel e-shopového řešení malé i velké firmy.
VeganFoods.cz
RybaShop24.com
Pediped
Tapety Šárka
KrmivaHulin.cz

Webový analytik

MBTI typologie: INTJ – Analytik
4 color code: 40% Blue 30% Red
Hlavní motivace: Růst

Analytik
■■■■■■■■■■■■■■■■■
Online marketing konzultant
■■■■■■■■■■■■■■■■■
SEO specialista
■■■■■■■■■■■■■■■■■
User Experience
■■■■■■■■■■■■■■■
Performance advertising
■■■■■■■■■■■■■
Linkbuilder
■■■■■■

Dovednosti:

 

Webová analytika

Rukama mi prošlo přes 100 Google Analytics,
od malých projektů po velikány na trhu.
Komplexní pohled na věc
a hledání řešení mě prostě baví 😉 .
Mezi mé koníčky patří i User Expertise a data mining.
Platformy ve kterých pracuji:
– Google analytics, GTM, GWMT, Yandex Metrica, Ahrefs, Moz analytics, Majestic SEO, Collabim, Semor, BWMT

SEO – Optimalizace pro vyhledávače

Osobně jsem se staral o více jak 30 projektů.
Platformy ve kterých pracuji:
– Open Refine, Screaming frog, Xenu, IIS, Google spreadsheet magic

E-commerce online marketing

Pomáhal jsem dennodenně zvyšovat zisky více jak 40 e-shopům

Moje zkušenosti

Nejvíce jsem se asi naučil nástupem do firmy oXy Online. I když tato firma měla jen kolem 100 zaměstnanců měla mnoho znaků korporace. Díky své houževnatosti jsem zde mohl pracovat na spoustě věcí z různých oborů, žádná výzva pro mě nebyla dost velká. Díky tomu jsem kromě SEO a online marketingu jsem řešil i síťovou bezpečnost, analytiku webů i serverů, podíval se do střev e-shopů. Zde jsem se asi nejvíce naučil o full servise online marketingu, měl jsem spousty klientů a každý měl své problémy a díky možnosti srovnávat a řešit tyto výzvy jsem se velmi rychle i učil a poznával důkladně taje analytiky. Velká výhoda byla i to, že díky pravidelnému styku s majiteli e-shopů jsem je velmi dobře poznal a zjistil jejich potřeby.
Pak jsem se přesunul za většími výzvami do Prahy. Založil si OSVČ a začal pracovat pro firmu Filipa Podstavce GetFound, zde jsem se dostal opravdu velkým projektům jako je třeba AAA auto atd. . U Filipa to byla také velká škola, podíval jsem pod ruce jednomu z nejlepších linkbuilderů v České Republice, sice nejsem linkbuilder, ale byl to velký zážitek. Místo korporace jsem najednou pracoval ve velmi malé firmě.
Pak jsme se vrhl na osobní rozvoj a poprvé v životě si udělal poprvé volno a díky tomu jsem stihl zajít osobně na více jak 120 přednášek a workshopů a konferenci. To mě posunulo ještě dále, já setkání se špičkami z oboru, tak přednášky o osobním rozvoji, psychologii nebo zkušenosti z praxe velkého business od velikánu jako je Roman Staněk, Taťána le Moigne a dalších. Díky nim i dalším lidem a zjištění svých silných stránek v analytice a i toho že v SEO se již v ČR není kam posunout jsem se ještě více zaměřil na analytiku a UX.
Aktuálně pracuji na svých projektech a spolupracuji na skvělém projektu prediktivní analytiky pro e-commerce TrendLucid.

.