O mně

Kdo jsem?

Webový analytik – Pomohu vám nastavit měření na webu a odpovím vám na otázky typu proč.
Online marketing specialista – Pomohu vašemu webu více vydělávat, být vidět a plnit cíle.
Vývojář – Vymýšlím nové postupy a metody v online marketingu a zavádím je do praxe.
Digitální evangelista – Držím se nejnovějších trendů a snažím se je předbíhat.

Moje projekty a spolupráce:

Shrnutí

– 3 super velké projekty (firmy s obraty 1+ mild.)
– 20 středních e-shopů
– Pomáhal jsem více jak 40 menším e-shopům vydělávat.
– Analytiku jsme řešil na cca 100 e-shopech v rámci oXy Online.

Výběr z projektů:

Trendlucid – Pokročilý analytický nástroj predikce vývoje trhu.
Get Found s.r.o. – Menší online marketing agentura
AAAauto.cz
– a 6 dalších projektech
oXyShop.cz – Dodavatel e-shopového řešení malé i velké firmy.
VeganFoods.cz
RybaShop24.com
Pediped
Tapety Šárka
KrmivaHulin.cz
– Celkem jsem se staral aktivně o 20 klientů.
– Řešil menší problémy a výzvy u dalších desítek menších e-shopů.

Webový analytik

MBTI typologie: INTJ – Analytik
4 color code: 40% Blue 30% Red
Hlavní motivace: Růst

Analytik
■■■■■■■■■■■■■■■■■
Online marketing konzultant
■■■■■■■■■■■■■■■■■
SEO specialista
■■■■■■■■■■■■■■■■■
User Experience
■■■■■■■■■■■■■■■
Performance advertising
■■■■■■■■■■■■■
Linkbuilder
■■■■■■

Dovednosti:

 

Webová analytika

Rukama mi prošlo přes 100 Google Analytics,
od malých projektů po velikány na trhu.
Komplexní pohled na věc
a hledání řešení mě prostě baví ;) .
Mezi mé koníčky patří i User Expertise a data mining.
Platformy ve kterých pracuji:
– Google analytics, GTM, GWMT, Yandex Metrica, Ahrefs, Moz analytics, Majestic SEO, Collabim, Semor, BWMT

SEO – Optimalizace pro vyhledávače

Osobně jsem se staral o více jak 30 projektů.
Platformy ve kterých pracuji:
– Open Refine, Screaming frog, Xenu, IIS, Google spreadsheet magic

E-commerce online marketing

Pomáhal jsem dennodenně zvyšovat zisky více jak 40 e-shopům

Moje zkušenosti

Nejvíce jsem se asi naučil nástupem do firmy oXy Online. I když tato firma měla jen kolem 100 zaměstnanců měla mnoho znaků korporace. Díky své houževnatosti jsem zde mohl pracovat na spoustě věcí z různých oborů, žádná výzva pro mě nebyla dost velká. Díky tomu jsem kromě SEO a online marketingu jsem řešil i síťovou bezpečnost, analytiku webů i serverů, podíval se do střev e-shopů. Zde jsem se asi nejvíce naučil o full servise online marketingu, měl jsem spousty klientů a každý měl své problémy a díky možnosti srovnávat a řešit tyto výzvy jsem se velmi rychle i učil a poznával důkladně taje analytiky. Velká výhoda byla i to, že díky pravidelnému styku s majiteli e-shopů jsem je velmi dobře poznal a zjistil jejich potřeby.
Pak jsem se přesunul za většími výzvami do Prahy. Založil si OSVČ a začal pracovat pro firmu Filipa Podstavce GetFound, zde jsem se dostal opravdu velkým projektům jako je třeba AAA auto atd. . U Filipa to byla také velká škola, podíval jsem pod ruce jednomu z nejlepších linkbuilderů v České Republice, sice nejsem linkbuilder, ale byl to velký zážitek. Místo korporace jsem najednou pracoval ve velmi malé firmě.
Pak jsme se vrhl na osobní rozvoj a poprvé v životě si udělal poprvé volno a díky tomu jsem stihl zajít osobně na více jak 120 přednášek a workshopů a konferenci. To mě posunulo ještě dále, já setkání se špičkami z oboru, tak přednášky o osobním rozvoji, psychologii nebo zkušenosti z praxe velkého business od velikánu jako je Roman Staněk, Taťána le Moigne a dalších. Díky nim i dalším lidem a zjištění svých silných stránek v analytice a i toho že v SEO se již v ČR není kam posunout jsem se ještě více zaměřil na analytiku a UX.
Aktuálně pracuji na svých projektech a spolupracuji na skvělém projektu prediktivní analytiky pro e-commerce TrendLucid.

Máte zájem o moje služby? Stačí mi napsat…

indicates required field