Blog o Internetovém marketingu
Internetový marketing je základem kvalitní prezentace na internetu, bez internetového marketingu webové stránky jednoduše nejsou vidět. Můžete se nechat prezentovat přirozenou cestou, ale mnohem rychlejší a efektivnější se věnovat marketingu a přeskočit období, kdy vaše stránky nejsou tak silné, aby se lavinové šířili sami.
Responzivní Slideshare a Youtube videa
Je doba responzivních webu, je super že je můžeme mačkat a pořád vypadají dobře. Aby vypadali tyto weby dobře i když budou obsahovat youtube video tak musíte mít i responzivní video. Proto přikládám jednoduchý návod jak to udělat.
Co je potřeba ? Celý článek
Zrušení výpisu autora u příspěvků ve WordPressu
Nejvhodnější způsob jak zrušit autora ve příspěvku je zakomentování výpisu autora rovnou v šabloně wordpressu.
A zde upravit Wordpres –> Administrace –> Vzhled –> Editor –> Zobrazení příspěvku (single.php):
Následující kód:
<?php if ( arras_get_option('display_author') ) {arras_post_aboutauthor();}?>
na:
<!-- <?php if ( arras_get_option('display_author') ) {arras_post_aboutauthor();}?> -->
To co jste právě provedli nic nezmění jen bylo zakomentováno pomocí:
<!-- -->
Takže pokud úpravu chcete vrátit zpět stačí umazat přidané znaky.
Zneviditelnění pomocí css nedoporučuji, protože to je chovávání dat a to se vyhledávačům nelíbí.
Taky chci zamezit nadměrné detekci authorship.
Wordpres –> Administrace –> Vzhled > Editor > style.css
#authorbox { display: none; }
Co říkáte na článek? Piště do komentářů.
První krůčky redesignu webu lze udělat i na koleně. + Jak (ne)pokazit redesign webu
Proč trávit tolik času přípravou na redesign webu?
- Protože investice času a financí na správné definice problému a zadání redesignu je mnohem menší, než následovné opravy webu v budoucnu.
- Pomůže pochopit zákazníky a pozvednout marketing firmy.
- Zvýší šanci na pozitivní výsledek redesignu.
31+1 praktických příkladů jak zvýšit obchodní výkonnost nejen eshopu via Jan Kvasnička
by Jan Kvasnička, Freelancer at Ing. Kvasnička Jan on Nov 09, 2013
Jelikož dělám SEO tak vždy přicházím do kontaktu s UX. Protože mohu na webu přitáhnout lidi pomocí vyhledávačů, ale pokud je web sám o sobě nepřátelský pak není šance že návštěvník bude spojen a něco i koupí.
V tomto oboru je mi dlouhodobě inspirací Jan Kvasnička a další zahraniční zdroje. I když hlavní je myslet a měřit a testovat na což se v našich krajích často zapomíná.
📈 S čím vám mohu pomoci?
3 důvody proč si mě vybrat:
1. Vždy nabízím jen nejaktuálnější technologie a postupy.
2. Mám zkušeností jak v malých tak velkých online projektech.
3. Jsem upřímný a hlavní cílem je vždy celkový prospěch klienta.
Webová analytika
Interní workshop
Školím formou workshopu, přímo nad vašimi daty, aby jste si sami vyzkoušeli, co a jak funguje. Školím jak interní teamy firem, tak jednotlivce.
Chci školení
Pomoc online marketing agenturám
Pomáhám agenturám ve webové analytice, online marketingu. Když příjde super těžký problém, tak zavolájí a já to vyřeším.
Chci pomoci
Další služby pro stavající klienty
Klienti webové analytiky mohou využít i mé pomoci s online marketingem a SEO. Dohled a pomoc internímu teamu.
Pomoc s online SEO
Návod na zbavení se referral spamu v Google analytics klikněte je zde