Chcete vědět, jestli vyděláváte? A co se vyplatí a co ne?
Pokud neměříte své zisky, pak se nemůžete správně rozhodovat v provozování své firmy. Správně nastavené Google Analytics Enhanced Ecommerce je nutností pro fungování e-shopu. Bez něj je jen malá šance uspět na vysoce konkurenčním eshopovém prostředí jako je v České republice. Mohu vám pomoci správně implementovat Universal Analytics, vyřešit vaše analytické problémy, pomoci zefektivnit váš online marketing. Analytika není o počtu návštěvníků na webu, ale o měření zisků a jejich zvyšování.


Co umím opravdu dobře?
- Implementovat Google Universal Analytics (360) přes Google Tag manager či Measurement protocol
- Implementace Google analytics 4 360.
- Návrh, implementace, školení, práce s daty
- Implementovat Google Analytics Enhanced Ecommerce
- Implementace správy souhlasu i cookieless měření.
- Nastavení oprava chyb měření a zavedení best practises.
- Hledání odpovědí na business otázky.
- Implementace skriptů třetích stran (Google ads, FB, Sklik, Adform, DoubleClick)
- Tvorba vlastních měřících skriptu. Měření počasí, UserID.
- Čištění GA od spamu a pokročilý boj s ním.
- A/B testování přes Google Optimize.
Zkušenosti:
- Google Analytics – 10 roků
- Ecommerce analytika – 10 roků
- Google Tag Manager – 10 roků
- Full service online marketing – 10 roků
- SEO – Optimizalice pro vyhledávače – 5 roků
- PPC – Placené reklama – 7 roků
- Pomoc UX specialistům s AB testováním – 6 roků
- Desítky akcí, Measure kempu etc. Marketing Festival, SEO restart, Barcampy, atd.
- Více jak stovka přednášek a workshopů
- Tvorba několika úspěšných e-shopů a známých webů
- Rozvoj velkých projektů
Reference:
- Startupy (Zonky.cz, TrendLucid.com, HoppyGo.cz)
- Obsahové weby (Patalie.cz, SlavaNazdarVyletu.cz)
- Korporace (LMC – jobs.cz,prace.cz,seduo.cz a další, Škoda auto,AAA auto, OxyShop.cz)
- Agentury (Creative Dock,Optimics.cz)
Certifikáty a školení:
- Google Analytics Individual Qualification
- Google Tag Manager Fundamentals
- Google Analytics – Mobile App Analytics Fundamentals
- Google Analytics – Digital Analytics Fundamentals
- 20+ MeasureCampu
Hodinová sazba 3000kč bez dph
Aktuální stav:
Plné vytížení stávajícími klienty na následující rok i více v důsledku novely zákonu o „cookies“ a plošné migrace klientů s velkými projekty z GA(UA)360 na GA4 360.
Speciální jednorázová záchrana.
Jsem plně vytížený, ale pokud mi chcete ukrojit z již toho mála volného času, tak to musí stát za to. Cíl je odradit cenou optimálně všechny, proto je cena určena na 15 000kč bez dph / hod. Vždy se platí celá první hodina a pak se účtuje po 15min. I při této ceně to není jako nákup rohlíku, ale musíme si sednout a domluvit se.
Jak může vypadat naše spolupráce?
- První se pobavíme o aktuálním stavu webu a budoucích cílů. Mohu podepsat NDA a podívat se na reálný stav dat.
- Pobavíme se o samotném business a plánech do budoucna, abych mohl navrhnout řešení, co vydrží bude umožňovat optimální rozvoj
- Budeme řešit kapacity a průběh spolupráce, jak na mé straně, tak ze strany klienta, spolupráce s programátory, online marketing oddělením, marketingem, vedením etc.
- Probereme cíle spolupráce, rozsah prací, jak z mé strany, tak ze strany klienta. Pokud se to bude obou stranám vyhovovat, dohodneme se na spolupráci.
- Domluvíme si čas a já začnu chodit k vám do firmy každý týden v domluvené hodiny a budu řešit problémy, školit a pomáhat. Velké bloky práce budu dělat z domu.
- První opravíme to nejhorší, co půjde rychle. Pak vytvoříme postupně zadání pro programátory, to s nimi probereme na ideálně na schůzce a budu jim nápomocen, při ruce. Než půjde úprava ven já ji zkontroluji a otestuji.
- Postupně budeme spolu růst a po krůčkách se dostanete přes opravdu kvalitní data, které budou odpovídat realitě až k komplexní webové analytice a začneme řešit datovou analytiku.
- Reporting bude kontinuální, preferuji spíše zaškolit postupně klíčové osoby a lidi, co využívají data, programátory etc., aby každý, kdo potřebuje si mohl data prohlédnout sám a nepotřeboval mě ani nikoho dalšího.
- Cílem je postupně zvednou povědomí o analytice ve firmě u klíčových lidí tak, abych nebyl potřeba pro jednoduché úkoly a mohl se věnovat jen těžkým úkolům.