Webová analytika – Moje služba pro vás

Chcete vědět jestli vyděláváte? A co se vyplatí a co ne?

Pokud neměříte své zisky, pak se nemůžete správně rozhodovat v provozování své firmy. Správně nastavené Google Analytics Enhanced Ecommerce je nutností pro fungování e-shopu. Bez něj je jen malá šance uspět na vysoce konkurenčním eshopovém prostředí jako je v České republice. Mohu vám pomoci správně implementovat Universal Analytics, vyřešit vaše analytické problémy, pomoci zefektivnit váš online marketing. Analytika není o počtu návštěvníků na webu, ale o měření zisků a jejich zvyšování.

Google universal analytics
google-tag-manager

Co umím opravdu dobře?

  • Implementovat Google Universal Analytics přes Google Tag manager či Measurement protocol
  • Implementovat Google Analytics Enhanced Ecommerce
  • Nastavení oprava chyb měření a zavedení best practises.
  • Hledání odpovědí na business otázky.
  • Implementace skriptů třetích stran (Adwords, FB, Sklik, Adform, DoubleClick)
  • Tvorba vlastních měřících skriptu. Měření počasí, UserID.
  • Čištění GA od spamu a pokročilý boj s ním.
  • A/B testování přes Google Optimize.

Zkušenosti:

  • Google Analytics – 6 roků
  • Ecommerce analytika – 5 roků
  • Google Tag Manager – 5 roků
  • Full service online marketing -6 roků

Certifikáty a školení:

  • Google Analytics Individual Qualification
  • Google Tag Manager Fundamentals
  • Google Analytics – Mobile App Analytics Fundamentals
  • Google Analytics – Digital Analytics Fundamentals

Hodinová sazba 2500kč s dph

Jak může vypadat naše spolupráce?

  • První se pobavíme o aktuálním stavu webu a budoucních cíle. Mohu podespsat NDA a podívat se na reálný stav dat.
  • Pobavíme se o samotném business a plánech do budoucna, abych mohl navrhnout řešení, co vydrží bude umožňovat optimální rozvoj
  • Budeme řešit kapacity a průběh spolupráce, jak na mé straně, tak ze strany klienta, spolupráce s programátory, online marketing oddělením, marketingem, vedením etc.
  • Probereme cíle spolupráce, rozsah prací, jak z mé strany, tak ze strany klienta. Pokud se to bude obou stranám vyhovovat, dohodneme se na spolupráci.
  • Domluvíme si čas a já začnu chodit k vám do firmy každý týden v domluvené hodiny a budu řešit problémy, školit a pomáhát. Velké bloky práce budu dělat z domu.
  • První opravíme to nejhorší, co půjde rychle. Pak vytvoříme postupně zadání pro programátory, to s nima probereme na ideálně na schůzkce a budu jim nápomocen, při ruce. Než půjde úprava ven já ji zkontroluji a otestuji.
  • Postupně budeme spolu růst a po krůčkách se dostatene přes opravdu kvalitní data, které budou odpovídat realitě až k komplexní webové analytice a začneme řešit datovou analytiku.
  • Reporting bude kontinuální, preferuji spíše zaškolit postupně klíčové osoby a lidi, co využívají data, programátory etc., aby každý kdo potřebuje si mohl data prohlédnout sám a nepotřeboval mě ani nikoho dalšího.
  • Cílem je postupně zvednou povědoví o analytice ve firmě u klíčových lidí tak, abych nebyl potřeba pro jednoduché tasky a mohl se věnovat jen těžkým úkolům.

Moje další služby

.