Webová analytika

Chcete vědět jestli vyděláváte? A co se vyplatí a co ne?

Pokud neměříte své zisky, pak se nemůžete správně rozhodovat v provozování své firmy. Správně nastavené Google Analytics Enhanced Ecommerce je nutností pro fungování e-shopu. Bez něj je jen malá šance uspět na vysoce konkurenčním eshopovém prostředí jako je v České republice. Mohu vám pomoci správně implementovat Universal Analytics, vyřešit vaše analytické problémy, pomoci zefektivnit váš online marketing. Analytika není o počtu návštěvníků na webu, ale o měření zisků a jejich zvyšování.

google-universal-analytics
google-tag-manager
Yandex-Metrica

Co umím opravdu dobře?

  • Implementovat Google Universal Analytics přes Google Tag manager
  • Implementovat Google Universal Analytics přes Measurement protocol
  • Implementovat Google Analytics Enhanced Ecommerce
  • Nastavení best practise v Google Analytics
  • Hledání odpovědí na analytické otázky.
  • Opravy špatně nastaveného měření stávajícího webu.
  • Implementace skriptů třetích stran (Adwords, Yandex Metrica, Leady, A/B testování atd.)
  • Tvorba vlastních měřících skriptu. Měření počasí, UserID.
  • Čištění GA od spamu a pokročilý boj s ním.
  • Provádět kvantitativní User Experience měření.
  • Provádět A/B testování

Zkušenosti:

  • Google Analytics – 4 roky
  • Ecommerce analytika – 3 roky
  • Google Tag Manager – 3 roky
  • Yandex Metrica – 2 roky

Reference:

Certifikáty a školení:

  • Google Analytics Individual Qualification
  • Google Tag Manager Fundamentals
  • Google Analytics – Mobile App Analytics Fundamentals
  • Google Analytics – Digital Analytics Fundamentals
  • Google Universal Analytics (Medio Interactive)

Cena na dotaz. (cena se stanovuje individuálně pro každý web)

Máte zájem? Stačí mi napsat.

indicates required field