Webová analytika – Moje služba pro vás

Chcete vědět, jestli vyděláváte? A co se vyplatí a co ne?

Pokud neměříte své zisky, pak se nemůžete správně rozhodovat v provozování své firmy. Správně nastavené Google Analytics Enhanced Ecommerce je nutností pro fungování e-shopu. Bez něj je jen malá šance uspět na vysoce konkurenčním eshopovém prostředí jako je v České republice. Mohu vám pomoci správně implementovat Universal Analytics, vyřešit vaše analytické problémy, pomoci zefektivnit váš online marketing. Analytika není o počtu návštěvníků na webu, ale o měření zisků a jejich zvyšování.

Google universal analytics
google-tag-manager

Co umím opravdu dobře?

  • Implementovat Google Universal Analytics (360) přes Google Tag manager či Measurement protocol
  • Implementace Google analytics 4 360.
    • Návrh, implementace, školení, práce s daty
  • Implementovat Google Analytics Enhanced Ecommerce
  • Implementace správy souhlasu i cookieless měření.
  • Nastavení oprava chyb měření a zavedení best practises.
  • Hledání odpovědí na business otázky.
  • Implementace skriptů třetích stran (Google ads, FB, Sklik, Adform, DoubleClick)
  • Tvorba vlastních měřících skriptu. Měření počasí, UserID.
  • Čištění GA od spamu a pokročilý boj s ním.
  • A/B testování přes vlastní řešení a další nástroje.

Zkušenosti:

  • Google Analytics – 12 roků
  • Ecommerce analytika – 10 roků
  • Google Tag Manager – 10 roků
  • Full service online marketing – 10 roků
  • SEO – Optimizalice pro vyhledávače – 5 roků
  • PPC – Placené reklama – 7 roků
  • Pomoc UX specialistům s AB testováním – 6 roků
  • Desítky akcí, Measure kempu etc. Marketing Festival, SEO restart, Barcampy, atd.
  • Více jak stovka přednášek a workshopů
  • Tvorba několika úspěšných e-shopů a známých webů
  • Rozvoj velkých projektů

Certifikáty a školení:

  • Google Analytics Individual Qualification
  • Google Tag Manager Fundamentals
  • Google Analytics – Mobile App Analytics Fundamentals
  • Google Analytics – Digital Analytics Fundamentals
  • 30+ MeasureCampu

Hodinová sazba 15 000 kč bez dph

Proboha … proč mám tam velkou hodinovku?

Jsem plně vytížený, ale pokud mi chcete ukrojit z již toho mála volného času, tak to musí stát za to. Cíl je odradit cenou optimálně všechny 😉 , proto je cena určena na 15 000kč bez dph / hod. Vždy se platí celá první hodina a pak se účtuje po 15min. I při této ceně to není jako nákup rohlíku, ale musíme si sednout a domluvit se.

Aktuální stav:

Plné vytížení stávajícími klienty na následující rok i více v důsledku novely zákonu o „cookies“ a plošné migrace klientů s velkými projekty z GA(UA)360 na GA4 360. Z toho důvodu mi teb zabírá všechny volné pracovní kapacity. Nebudu ořézávat čas stávájícím klientům. Normálně má hodivnovku nižší, ale práce na nad doporučení pracovní hodiny si žádaje speciální ocenění.

Jak může vypadat naše spolupráce?

  • První se pobavíme o aktuálním stavu webu a budoucích cílů. Mohu podepsat NDA a podívat se na reálný stav dat.
  • Pobavíme se o samotném business a plánech do budoucna, abych mohl navrhnout řešení, co vydrží bude umožňovat optimální rozvoj
  • Budeme řešit kapacity a průběh spolupráce, jak na mé straně, tak ze strany klienta, spolupráce s programátory, online marketing oddělením, marketingem, vedením etc.
  • Probereme cíle spolupráce, rozsah prací, jak z mé strany, tak ze strany klienta. Pokud se to bude obou stranám vyhovovat, dohodneme se na spolupráci.
  • Domluvíme si čas a já začnu chodit k vám do firmy každý týden v domluvené hodiny a budu řešit problémy, školit a pomáhat. Velké bloky práce budu dělat z domu.
  • První opravíme to nejhorší, co půjde rychle. Pak vytvoříme postupně zadání pro programátory, to s nimi probereme na ideálně na schůzce a budu jim nápomocen, při ruce. Než půjde úprava ven já ji zkontroluji a otestuji.
  • Postupně budeme spolu růst a po krůčkách se dostanete přes opravdu kvalitní data, které budou odpovídat realitě až k komplexní webové analytice a začneme řešit datovou analytiku.
  • Reporting bude kontinuální, preferuji spíše zaškolit postupně klíčové osoby a lidi, co využívají data, programátory etc., aby každý, kdo potřebuje si mohl data prohlédnout sám a nepotřeboval mě ani nikoho dalšího.
  • Cílem je postupně zvednou povědomí o analytice ve firmě u klíčových lidí tak, abych nebyl potřeba pro jednoduché úkoly a mohl se věnovat jen těžkým úkolům.

Moje další služby

.