Na přednáškách a ve videích na YouTube pravidelně slýchám od vývojářů, jak je Google analytics a Google tag manager zlo. Prakticky přirovnávají GTM k Satanovi a mě už to opravdu nebaví. Článek píšu poté, co jsem zase slyšel takového nadávání a když jsem se chtěl o tom bavit s dotyčnými, tak mé komentáře byli smazány. […]
Rubrika: Blog o Internetovém marketingu
Internetový marketing je základem kvalitní prezentace na internetu, bez internetového marketingu webové stránky jednoduše nejsou vidět. Můžete se nechat prezentovat přirozenou cestou, ale mnohem rychlejší a efektivnější se věnovat marketingu a přeskočit období, kdy vaše stránky nejsou tak silné, aby se lavinové šířili sami.
Prošel jsem desítky AMP(Accelerated Mobile Pages) case study, vzorových českých i zahraničních AMP e-shopů etc. a zjistil, že všechny mají super jednoduché měření a propagaci (zaměřená jen na zobrazení stránky). Tato jednoduchost je o tom, že eshopy tedy weby zaměřené na prodej produktů zcela v AMPu ignorují produkt. U klasických eshopů jsme zvyklí, že měříme […]
Ano, jak to vidím já, uváha o tom jak to bude fungovat.
Občas slýchám o to že někdo chce být webový analytikem. Zkoušel jsem pár lidi mentorovat a mnoha prostě pomoci s analytikou.
Pavel Ungr řešil na facebook skupině „SEOloger: Veřejná diskuse o SEO„, problém s errorem v OpenRefine verze 2.6. který vytvářel problém s freebase.com. Tento error vyskočí při každém zapnutí, cca po 10sec od zobrazení tabulky, což je dost otravné. Vypadá asi takto: Error contacting recon service: timeout : timeout – http://standard-reconcile.freebaseapps.com/reconcile
Co nedělat? Nedávejte komukoliv(agentura, konzultant) vaše přihlašovací údaje do vašeho Google Analytics. Nepoužívejte jedno stejné heslo ve všech službách. Nenastavujte kohokoliv vyšší nebo stejné práva k web než máte vy sami.
Tentokrát se podíváme na jednoduché základní proměnné. Fungují na všech prohlížečích podporujících DOM, obecně lze říci že všechny prohlížeče co umí javascript, což jsou všechny moderní prohlížeče. Jedná se o nejzákladnější proměnné, většinou data z nich slouží při stavbě složitějších skriptů a podmínek v Google Tag Manageru.