Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Umělá inteligence v analytice a marketingu

Nakupování bez kliknutí? AI agenti změní pravidla hry, zabije to reklamu? Zabije to UX?

Lidé často podceňují, že dnešní „AI souhrny“ ve vyhledávání jsou pouze vstupní brána k daleko hlubší změně: k nákupům a správě služeb, které za nás bude vyřizovat software s vysokou mírou autonomie (AI agenti). Udělá to další velkou změnu v ekonomice a fungování internetu. Tak se pojďme podívat na různé důsledky, co by to mohlo […]

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o Internetovém marketingu Umělá inteligence v analytice a marketingu

Google AI Overviews a AI Mode: Nejlepší studie, analýzy a doporučení (Update: 2025-07-30)

Tohle je jednoduchý seznam odkazů, s výběrem nejlepších kvalitních odkazů kolem Google AI overview a Google AI mode ve vyhledávání, abych je lidem nemusel pořád posílat jednotlivě. 🙂

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice Umělá inteligence v analytice a marketingu

Dopad Google AI Overview na digitální ekosystém internetu

AI a SEO je pro mě osobně velkým tématem, takže jsem to bral jako povinnost napsat tento článek. Předem varuji, že článek má přibližně 47 normostran. Ale myslím si, že je to důležité, protože SGE bude brzy i u nás v ČR. Pro ty, kteří ho nechtějí celý číst, přestože je pěkně nazdrojován, na základě […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Otevřený dopis vývojářům od webového analytika.

Na přednáškách a ve videích na YouTube pravidelně slýchám od vývojářů, jak je Google analytics a Google tag manager zlo. Prakticky přirovnávají GTM k Satanovi a mě už to opravdu nebaví. Článek píšu poté, co jsem zase slyšel takového nadávání a když jsem se chtěl o tom bavit s dotyčnými, tak mé komentáře byli smazány. […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Problémy s AMP ve webové analytice e-shopů

Prošel jsem desítky AMP(Accelerated Mobile Pages) case study, vzorových českých i zahraničních AMP e-shopů etc. a zjistil, že všechny mají super jednoduché měření a propagaci (zaměřená jen na zobrazení stránky). Tato jednoduchost je o tom, že eshopy tedy weby zaměřené na prodej produktů zcela v AMPu ignorují produkt. U klasických eshopů jsme zvyklí, že měříme […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Úvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Ano, jak to vidím já, uváha o tom jak to bude fungovat.

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Jak se stát webovým analytikem?

Občas slýchám o to že někdo chce být webový analytikem. Zkoušel jsem pár lidi mentorovat a mnoha prostě pomoci s analytikou.