V analytice je moc podcastů není. Ale i to málo stojí za to 😉 . Každý díl je pro mě takový malý osobní measure camp.


V analytice je moc podcastů není. Ale i to málo stojí za to 😉 . Každý díl je pro mě takový malý osobní measure camp.

Co to je? Plná cesta ke kliknutému viděnému prvku v HTML, jednoznačně určující daný prvek. K čemu to je? Pěkné popisky kliknutí. Použití ve vlastních proměnných a podmínkách

Občas slýchám o to že někdo chce být webový analytikem. Zkoušel jsem pár lidi mentorovat a mnoha prostě pomoci s analytikou.

Je to konference pořádaná webovými analytiky pro webové analytiky inspirovaná BarCampy. Za mě to je nejlepší akce, co je každý rok a mám ji rád hlavně kvůli minimálním počtu bullshit obsahu, žádné prázdné self promo nebo hardsell.
Odkaz na: Aktuální návod pro opravu referral spam v GA4 Následující návod už neplatí. Trochu teorie o spamu v Google Analytics Jak spam funguje? Na váš web přijde spam robot, ten si zobrazí celou stránku vašeho webu a získá tím vaše ID Google Analytics a začne vás zásobovat referral spamem, nově třeba v i spamem […]
Co to je? Automatické hlídání změn kontejnerů Google Tag manageru. GTM umí hodně pomoci při stavbě analytiky webu, ale i tento web zbořit. A proto je dobré změny v GTM hlídat. Pokud pak na jednom projektu pracuje více lidí co reálně potřebují využívat Google tag manager, je nutná kooperace a hlídání změn. Aby jeden neuvážený […]
Co nedělat? Nedávejte komukoliv(agentura, konzultant) vaše přihlašovací údaje do vašeho Google Analytics. Nepoužívejte jedno stejné heslo ve všech službách. Nenastavujte kohokoliv vyšší nebo stejné práva k web než máte vy sami.