Rubriky
Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.2 – obsah meta robots pro seskupení obsahu v Google Analytics

V čemu to slouží? Zjišťování správné indexace obsahu pro SEO, třídění obsahu v Google Analytics. Ukáže vám, kde máte jak nastavené meta robots. <meta name=“robots“ content=“index, follow“> Data sbírají sami uživatelé na celém webu včetně privátních zón, takže se o to opravdu můžete opřít. Osobně to rád využívám, zvláště u složitějších webu, kde se kombinuje […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager 1 – Google Analytics Client ID

V rámci vánoc budu publikovat pár tipů na měření a online marketing. Google Analytics Client ID je jednoduchá základní proměnná co by měla jít s každým hitem do vlastní dimenze. Co určuje? Je to hodnota měřící cookie Google Analytics, která určuje z pohledu měření uživatele. Samotné založení proměnné v GTM cookie nevytvoří, jen ji čte […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Google Analytics – Tabulka všech dimenzí a metrik

Jelikož pohybuji delší dobu v analytice, tak v rámci vánoc uvolním pár skriptů atd. První dárek je tabulka se všemi dimenzemi a metrikami Google Analytics. Slouží k průzkumu a rychlému přehledu, co která proměnná znamená jaká další jsou ve stejné skupině, či z čeho se daná metrika počítá.Aneb není nad to to mít na jednom […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Počasí v Google Analytics – pomocí Google Tag Manageru (HTTPS verze)

Chovají se lidi podle počasí? Samozřejmě a docela výrazně, platí to prakticky pro všechny venkovní činnosti, pohostinství, turistiku, zahrádkářství, bazény atd.

Rubriky
Blog o webové analytice

Základní nastavení – Dobré praktiky Google Analytics

Jsou určité „Dobré praktiky Google Analytics“, které je dobré dodržovat. Protože co nastavíte na začátku , to máte na už napořád. Protože nebude chtít přijít o data… nebo je dělit do více GA  profilu. Jeden web = Jeden účet Ne, opravdu se nevyplatí jeden účet a tvořit jen profily pro úplně rozdílné weby. Jedna doména […]