Ne vždy jsou na webu pěkné klasické odkazy a někdy je neuzná GTM a pak nefunguje ani gtm.linkclick. A proto je někdy potřeba berlička.

Ne vždy jsou na webu pěkné klasické odkazy a někdy je neuzná GTM a pak nefunguje ani gtm.linkclick. A proto je někdy potřeba berlička.
Někdy v Google tag manageru potřebujete se podívat do historie co se už stalo a podle toho udělat různé podmínky a pro jsem napsal několik proměnných.
Co se stalo? Facebook začal přidávat do URL adresy prokliku z Facebook postů parametr fbclid (Facebook Click Identifier). Tento parametru se objevuje jen u webové verze Facebooku a to jak na destop tak mobilní verze webu, zatím se neobjevil nikde na Andriod či IOS aplikacích.
V tomto oboru je opravud hoodně obsahu, něktedy až moc, takže je si z čeho vybírat. 😉 Kdo chce být opravdu obraze může si poslechnou skoro všechno z toho výběru. Podcasty jsou velmi profesionální, obsahu je super kvalitní. Tvůrci ví a snaží se aby obecenstvo opravdu něco naučili.
Můžete si nainstalovat nějáký divoký MP3 přehrávač do webu. Bude zpomalovat každou stránku webu bude dělat problém s vykreslením, cashe a mimifikací. Nebo můžete použít HTML5 audio prohlížeče, dle https://www.w3schools.com/html/html5_audio.asp
V analytice je moc podcastů není. Ale i to málo stojí za to 😉 . Každý díl je pro mě takový malý osobní measure camp.
Co to je? Plná cesta ke kliknutému viděnému prvku v HTML, jednoznačně určující daný prvek. K čemu to je? Pěkné popisky kliknutí. Použití ve vlastních proměnných a podmínkách