Odložím si :), pro vás a pro sebe. Slajdy z nejlepší analytické konference.


Odložím si :), pro vás a pro sebe. Slajdy z nejlepší analytické konference.

Prošel jsem desítky AMP(Accelerated Mobile Pages) case study, vzorových českých i zahraničních AMP e-shopů etc. a zjistil, že všechny mají super jednoduché měření a propagaci (zaměřená jen na zobrazení stránky). Tato jednoduchost je o tom, že eshopy tedy weby zaměřené na prodej produktů zcela v AMPu ignorují produkt. U klasických eshopů jsme zvyklí, že měříme […]

Verze 2.0 mého článku o „Eliminace (not set) v Google analytics enhanced ecommerce impressions listu a dalších reportech“ Co získáte? Proměnnou co říká, přes jaký prvek se uživatel dostal na danou stránku, včetně reloadů a rediretů externí zdrojů a další navigace. Tuto hodnotu si pak můžete poslat jako custom dimenze nebo content groupingu, případně ji […]

Ano, jak to vidím já, uváha o tom jak to bude fungovat.

Co jsem chtěl? Změřit čas na obsahové stránce, tak abych mohl říci, že si uživatelé obsah opravdu přečetli. Samozřejmě se jedná o skript v Google tag manageru.

Co jsem vymysl z GA+GTM za dnešek … oprava (not set) v GA EE impressions listu v reportech. Už mě nebavilo se na to dívat. Dost trafiku mi jde přímo na jednotlivé produkty, takže to chtělo vyladit 🙂 . Samozřejmě to jde udělat ještě lépe a to že na každé místo webu, kde dám produkt […]

Oprava návštěnovst Google analytics, z části přimých návštěv získáte přístupy z androidu.