Jsou určité „Dobré praktiky Google Analytics“, které je dobré dodržovat.
Protože co nastavíte na začátku , to máte na už napořád.
Protože nebude chtít přijít o data… nebo je dělit do více GA profilu.
Jeden web = Jeden účet
Ne, opravdu se nevyplatí jeden účet a tvořit jen profily pro úplně rozdílné weby.
Jedna doména = jedna služba = nejméně dva profily

- První profil – nefiltrovaný
- Druhy profil s filtry
- Vaše firemní IP adresa,
- Vaše domácí IP adresa,
- Klientova domácí IP adresa
- Klientova firemní IP adresa
- A další IP adresy klienta
Více domén:
Každá doména(cz sk com org ) by měl mít svou vlastní službu.
Proč ?
Jedna služba lze v Google Analytics napárovat jen s jednou službou Google Webmaster Tools a díky ní se ještě stále můžeme dostat ke keywords a dalším informacím . Pokud by to bylo udělané jinak přišli bychom o tyto drahocenné informace.
Profilů může být opravdu moc … Příkladem jsou vícejazyčné stránky.
- 5 jazyků, to znamená domény .cz .sk .com .de .ru
- U každé domény 2 profily (filtrovaný/ nefiltrovaný profil)
- Další speciální dle potřeby (testovací , speciální měření cílů etc. )
- Celkem 5×2+1= 11ks profilů a více
Více se o spojování profilů a učtu Google Analytics dozvíte na stránkách Google podpory a Tracking Multiple Domain

Proč tohle píši?
Ne prvé jsem se setkal s jedním účtem a na něm třeba 10 profilu od deseti různých webu. Ono to teoreticky je v pořádku, protože na jeden Google účet můžete mít jen 25 účtů Google Analytics a přitom profilu můžete mít kolik chcete, takže lenost vytvořit si o jeden účet více a na sdílet data na hlavní profil. Zábava však končí, pokud chcete takové profily efektivně spravovat.
- Google Merchant Center
- Google Adwords
- Google Analytics
- Google Webmaster Tools
- Google Analytics
Tam všude člověk začne narážet na omezení a prolínání mezi weby.