Týden v Online marketingu 01

Tento týdeník se bude zaměřovat na novinky z online marketingu které mě za uplynulí týden.

 Ano, je hlavní správnou že přišla nová

Google Panda 4.0

Google panda 4.0 tweet - User Actions    Following   A GooglerVerified account ‏@google New data refresh of Panda starts rolling out tonight. ~1% of search results change enough to notice. More context
Je to větší update, zatím jsem v datech GA nenašel větší změnu, která by se odlišovala od směrodatné odchylky.
https://twitter.com/google/status/227901862706298880

A pak ještě přidám moji tvorbu :)
I-LOVE-PANDA-4.0-IT-MAKES-PEOPLE-CRY

Nejvíce se mi na toto téma líbí článek od MOZ ➨ http://moz.com/blog/panda-4-payday-loan-2-and-ebays-very-bad-day
Verzi článku na téma Panda 4.0. od Pavla Ungra najdete na http://www.lupa.cz/clanky/ctvrta-panda-dopadla-na-ceske-weby-naucili-jsme-se-uz-delat-seo-spravne/

————————————————————————-

5 Omylů v #SEO definicích. Víte, jak je to doopravdy?

Jedná se o pět oblíbených SEO omylů.

  1. Robots.txt zakazuje indexaci… (Robots.txt nezabrání URL z indexování, jen obsahu stránky)
  2. Nedám na web odkaz, Google se tam nedostane… (ale ano, pokud na stránku přijde člověk který používá DNS Google 8.8.8.8 8.8.4.4)
  3. Penguin, Panda a penalizace
  4. Duplicitní obsah a filtry (to je kapitola sama pro sebe)
  5. PageRank (a můj oblíbený, PageRank nehodnotí vůbec stránky, jen odkazy mířící na ně…)

http://searchenginewatch.com/article/2344349/5-Googley-SEO-Terms-Do-They-Mean-What-You-Think-They-Mean

Pavel Cody Ungr To je úžasný článek, díky za něj.png

Udělá to radost.

————————————————————————-

5 nejlepších tipů z praxe pro rychle uživatelské testování

5 best practices for a Fast User Experience

  • Čekání na vykreslení webu rozhodně není engagement(zapojení) uživatele, to že webem rychle projdu návštěvnící k cíli je jen velké plus, ne nadarmo Google hodnotí stránky i podle rychlosti načítaní…
  • Dobrý design + Rychlý web = skvělí uživatelský prožitek. 
  • Design pro rychlé doručení informace. Stránka musím být koncipovaná tak, aby samotný uživatel co nejrychleji a co nejjednodušeji našel obsah, který hledal, takže žádné vyskakovací okna přes celou obrazovku nebo ještě hůře nevýrazný text a blikající bannery dokola textu.
  • Určete si u obsahu priority zobrazení (vidění) pro samotné uživatele.
  • První se musí načíst důležitý obsah, nejlépe ten hlavní, okolní služby jako sdílení na facebooku a další se může dočíst až načtení celé stránky.
  • U mobilních verzí webu i responzivního designu se snažte snížit datovou náročnost webu, z vlastní zkušeností vím, průměr načtení webu 16s na iphone rozhodně uživateli radost neudělá a odejde.

https://www.slideshare.net/MeasureWorks/measureworks-5-best-practices-for-a-fast-user-experience