Rubriky
Blog o webové analytice

Slajdy z přednášek na SuperWeek 2020

Odložím si :), pro vás a pro sebe. Slajdy z nejlepší analytické konference.
Snad na SuperWeek 2021 zajedu a pro mě stejně jako pro vás, kdo to tento rok nestihli, tak si můžete pustit slajdy a video.

Z důvodů toho, že na stránce jsou přímo vložené prezentace a každá má třeba i 50-100Mb jsem z toho udělal 3 různé stránky.
Hlavní na které jste.
Slajdy z technických přednášek na téma Google analytics web and app a GTM.
Slajdy o příbězích v datech a širším pohledu na věc.

Tim Wilson – Data Visualization, Neuroscience, and Why it Matters to the Analyst

#Data

Odkaz na prezentaci

Zorin – Client Centric Agency

Odkaz na prezentaci

Aurélie Pols – Interoperability in Digital will take a Global Village

#ITP #ETP

Shrnutí:
Odkaz na prezentaci

Camille Chaudet – Keynote Ton Wesseling at Superweek 2020: How an analyst can add value!

Odkaz na prezentaci
Odkaz na článek „The madness of CRO business case calculations“

David Vallejo – Analytics Debugger, Mobile Websites Implementations Debugging – Punchcard Prize (Winner)

#freeTool

Něco podobného jsem naprogramoval v když jsem chvíli seděl na Measurecampu Copenhagen 2019, kde prezentovali placený nástroj na debuging. V GTM custom task co přeposílá GA data na vlastní endpoint v Google apps a ten data zapisuje Google Sheetů. Hold příště to musím dát ven oficiálně. Příště to pustím ven dříve.
Odkaz na prezentaci

Digital Analytics Power Hour x Superweek:
12 Hour Livestream

Celý záznam live streamu najdete zde:

Orientační časy, čeho co se dělo na streamu:

Co mě zarazilo, že několik hodit záznamu jsme celý stream sledovali ve čtyřech. Já, Simo, Michael Helbling a Kristoffer Ewald.

Výběr ze živého přenosu:

Michael Helbling – A DISCUSSION ON THE LAST MILE OF ANALYTICS

(Odkaz na začátek talku, cca 4hod od začátku streamu)

Odkaz na prezentaci

Simo Ahava – WEB BROWSERS EAT DATA QUALITY FOR BREAKFAST

#ITP #ETP
(Odkaz na začátek talku, 7hod 3min od začátku)
Slajdy z přednášky najdete o pář řádků výše.

Odkaz na prezentaci

Odkazy na články o SuperWeek 2020

Matteo ZambonCom’è andata alla SuperWeek? (Překlad z IT)

Julian BeukersWhy you should start with Python in digital analytics

Raphael CalgaroLe grand résumé de ma Superweek (Překlad z FR)

Sisu Digital: Recap Superweek 2020 Ungarn (Překlad z De)

Constantine Yurevich Behavior-Based Attribution Using Google BigQuery ML

Thinking in Circles

Sayf SharifPoor Man’s Personalization (Slides jako PDF co nejsou v cloudu. )

Doug Hall: (neveřejné slides) How to explain complex data science techniques to humans

Mili Ibrulj a Tomislav Lukinić: (neveřejné slides) PREPARING YOUR DATA FOR THE EVENT-BASED WORLD: A DECISION-MAKING MODEL

Máme všechny slides? Ne…

Pokud by jste měli pocit, že máme všechno, tak jen 31 prezentací… zbyvá 12, co jsem zatím nenašel
Ale už jsou vydávána videa 🙂 z přednášek:

  • PREEMPTIVE ANALYTICS – Yehoshua Coren / Analytics Ninja – Jerusalem, Israel
  • ANALYTICS AS CURRENCY – Kristoffer Ewald / Switzerland

10 Přednášek je ještě stále bez videa či slides, ale věřím, že postupem času přibydou i další videa.

  • MONITORING & OPTIMIZING RICH RESULTS WITH SEARCH CONSOLE- Daniel Waisberg
  • OUTPUT-ORIENTED ANALYTICS – Peter Jakuš / Exponea – London, UK
  • DEEP THOUGHTS + OPINIONS ON DIGITAL ANALYTICS – Peter O’Neill / Leap Three, Ayima – London, UK
  • MARKETING MIX MODELING: DEFINE THE OPTIMAL BUDGET ALLOCATION AMONG DIGITAL MARKETING CHANNELS – Andrey Sukhovoy / OWOX – Ukraine
  • SESSION WITH THE GOOGLE TAG MANAGER TEAM – Brian Kuhn and Scott H. Herman / Google Analytics – San Francisco, USA
  • WHAT HAPPENED IN SEARCH IN 2019 – Gary Illyes
  • APPLIED DATA, COMPLEX DATA IN A COMPLEX WORLD – Frédéric Serval / LEGO Group – Denmark
  • HOW NORDEA IS WORKING WITH A/B TESTING – Peter Meyer / Nordea Bank – Copenhagen, Denmark
  • THE ELASTICITY OF ANALYTICS ETHICS – Stéphane Hamel / Da Vinci Tools – Québec, Canada
  • BUSINESS IMPACT OF CUSTOMER DATA PLATFORMS – Troy Gatchell / Search Discovery – USA

Další slajdy z přednášek

Slajdy z technických přednášek na téma Google analytics web and app a GTM.
Slajdy o příbězích v datech a širším pohledu na věc.

.