Odložím si :), pro vás a pro sebe. Slajdy z nejlepší analytické konference.
Snad na SuperWeek 2021 zajedu a pro mě stejně jako pro vás, kdo to tento rok nestihli, tak si můžete pustit slajdy a video.
Z důvodů toho, že na stránce jsou přímo vložené prezentace a každá má třeba i 50-100Mb jsem z toho udělal 3 různé stránky.
Hlavní na které jste.
Slajdy z technických přednášek na téma Google analytics web and app a GTM.
Slajdy o příbězích v datech a širším pohledu na věc.
Tim Wilson – Data Visualization, Neuroscience, and Why it Matters to the Analyst
#Data
Zorin – Client Centric Agency
Aurélie Pols – Interoperability in Digital will take a Global Village
#ITP #ETP
Shrnutí:
Odkaz na prezentaci
Camille Chaudet – Keynote Ton Wesseling at Superweek 2020: How an analyst can add value!
Odkaz na prezentaci
Odkaz na článek „The madness of CRO business case calculations“
David Vallejo – Analytics Debugger, Mobile Websites Implementations Debugging – Punchcard Prize (Winner)
#freeTool
Něco podobného jsem naprogramoval v když jsem chvíli seděl na Measurecampu Copenhagen 2019, kde prezentovali placený nástroj na debuging. V GTM custom task co přeposílá GA data na vlastní endpoint v Google apps a ten data zapisuje Google Sheetů. Hold příště to musím dát ven oficiálně. Příště to pustím ven dříve.
Odkaz na prezentaci
Digital Analytics Power Hour x Superweek:
12 Hour Livestream
Celý záznam live streamu najdete zde:
Orientační časy, čeho co se dělo na streamu:
Co mě zarazilo, že několik hodit záznamu jsme celý stream sledovali ve čtyřech. Já, Simo, Michael Helbling a Kristoffer Ewald.
Výběr ze živého přenosu:
Michael Helbling – A DISCUSSION ON THE LAST MILE OF ANALYTICS
(Odkaz na začátek talku, cca 4hod od začátku streamu)
Simo Ahava – WEB BROWSERS EAT DATA QUALITY FOR BREAKFAST
#ITP #ETP
(Odkaz na začátek talku, 7hod 3min od začátku)
Slajdy z přednášky najdete o pář řádků výše.
.@simoahava’s intro is an homage to John Cage’s 4:33… #rickrolled. #daphlive #superweek. pic.twitter.com/HogJG8LNDd
— DAPH (@AnalyticsHour) January 29, 2020
Odkazy na články o SuperWeek 2020
Matteo Zambon – Com’è andata alla SuperWeek? (Překlad z IT)
Julian Beukers – Why you should start with Python in digital analytics
Raphael Calgaro – Le grand résumé de ma Superweek (Překlad z FR)
Sisu Digital: Recap Superweek 2020 Ungarn (Překlad z De)
Constantine Yurevich – Behavior-Based Attribution Using Google BigQuery ML
Sayf Sharif – Poor Man’s Personalization (Slides jako PDF co nejsou v cloudu. )
Doug Hall: (neveřejné slides) How to explain complex data science techniques to humans
Mili Ibrulj a Tomislav Lukinić: (neveřejné slides) PREPARING YOUR DATA FOR THE EVENT-BASED WORLD: A DECISION-MAKING MODEL
Máme všechny slides? Ne…
Pokud by jste měli pocit, že máme všechno, tak jen 31 prezentací… zbyvá 12, co jsem zatím nenašel
Ale už jsou vydávána videa 🙂 z přednášek:
- PREEMPTIVE ANALYTICS – Yehoshua Coren / Analytics Ninja – Jerusalem, Israel
- ANALYTICS AS CURRENCY – Kristoffer Ewald / Switzerland
10 Přednášek je ještě stále bez videa či slides, ale věřím, že postupem času přibydou i další videa.
- MONITORING & OPTIMIZING RICH RESULTS WITH SEARCH CONSOLE- Daniel Waisberg
- OUTPUT-ORIENTED ANALYTICS – Peter Jakuš / Exponea – London, UK
- DEEP THOUGHTS + OPINIONS ON DIGITAL ANALYTICS – Peter O’Neill / Leap Three, Ayima – London, UK
- MARKETING MIX MODELING: DEFINE THE OPTIMAL BUDGET ALLOCATION AMONG DIGITAL MARKETING CHANNELS – Andrey Sukhovoy / OWOX – Ukraine
- SESSION WITH THE GOOGLE TAG MANAGER TEAM – Brian Kuhn and Scott H. Herman / Google Analytics – San Francisco, USA
- WHAT HAPPENED IN SEARCH IN 2019 – Gary Illyes
- APPLIED DATA, COMPLEX DATA IN A COMPLEX WORLD – Frédéric Serval / LEGO Group – Denmark
- HOW NORDEA IS WORKING WITH A/B TESTING – Peter Meyer / Nordea Bank – Copenhagen, Denmark
- THE ELASTICITY OF ANALYTICS ETHICS – Stéphane Hamel / Da Vinci Tools – Québec, Canada
- BUSINESS IMPACT OF CUSTOMER DATA PLATFORMS – Troy Gatchell / Search Discovery – USA
Další slajdy z přednášek
Slajdy z technických přednášek na téma Google analytics web and app a GTM.
Slajdy o příbězích v datech a širším pohledu na věc.