Rubriky
Umělá inteligence v analytice a marketingu Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Připravíte AI agentům bezbariérový vchod a nebo je pošlete ke konkurenci?

Možná si říkáte, že přístupnost je noblesa pro nevidomé a do marketingové KPIs se nevejde. Jenže právě teď, po 28. červnu 2025, v Česku platí zákon č. 424/2023 Sb. (implementace European Accessibility Act), který rozšiřuje povinnosti i na komerční digitální produkty a služby. Zákony pro lidi , Davis Wright Tremaine Ale zákon je jen trigger. […]

Rubriky
Umělá inteligence v analytice a marketingu Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače

10 argumentačních triků, kterými Sundar Pichai obhajuje AI Overviews a nulové kliky z vyhledávání

Google v roce 2025 naplno rozjel AI Overviews  (v čr od 17.5.2025 ) a AI Mode (s Us od 17.5.2025 plná verze), funkce, které uživateli rovnou zobrazí souhrn cizího obsahu a dramaticky snižují počet kliknutí na původní zdroje. CEO Google Sundar Pichai to prezentuje jako win-win pro uživatele i vydavatele. Analýza však ukazuje, že se […]

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o Internetovém marketingu Umělá inteligence v analytice a marketingu

Google AI Overviews a AI Mode: Nejlepší studie, analýzy a doporučení (Update: 2025-07-30)

Tohle je jednoduchý seznam odkazů, s výběrem nejlepších kvalitních odkazů kolem Google AI overview a Google AI mode ve vyhledávání, abych je lidem nemusel pořád posílat jednotlivě. 🙂

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice Umělá inteligence v analytice a marketingu

Dopad Google AI Overview na digitální ekosystém internetu

AI a SEO je pro mě osobně velkým tématem, takže jsem to bral jako povinnost napsat tento článek. Předem varuji, že článek má přibližně 47 normostran. Ale myslím si, že je to důležité, protože SGE bude brzy i u nás v ČR. Pro ty, kteří ho nechtějí celý číst, přestože je pěkně nazdrojován, na základě […]

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice

Oprava značení organické návštěvnosti ze Seznam.cz

O co se jedná? Je to novinka v prohlížeči Chrome od verze 85 (Aktuální verze je 86), která ořízne URL jen na doménu, pokud přejedete z jedné domény na druhou.

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice

Parametr Facebooku v URL fbclid a jeho odebrání.

Co se stalo? Facebook začal přidávat do URL adresy prokliku z Facebook postů  parametr fbclid (Facebook Click Identifier). Tento parametru se objevuje jen u webové verze Facebooku a to jak na destop tak mobilní verze webu, zatím se neobjevil nikde na Andriod či IOS aplikacích.

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Moje představa o budoucnosti #SERP (visual+voice)

Většinou bude zobrazen 1 výsledek #SEO #PPC nerozlišuje.