Rubriky
Blog o webové analytice

Používáš ve svém kódu slovo „ads“? Připrav se na neviditelný web a nebo jeho část!

Možná si myslíš, že prefix ad- v CSS je neškodný. Vždyť je to jen pár písmen, jasně čitelné i pro juniory. Jenže právě těch pár písmen dokáže tvému frontendu udělat dokonale prázdnou stránku. Ještě horší? O chybě se dozvíš až od zuřivého klienta. V produkci. V pátek odpoledne. S GA4 tichým jako pěna, protože se […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice Umělá inteligence v analytice a marketingu

Dopad Google AI Overview na digitální ekosystém internetu

AI a SEO je pro mě osobně velkým tématem, takže jsem to bral jako povinnost napsat tento článek. Předem varuji, že článek má přibližně 47 normostran. Ale myslím si, že je to důležité, protože SGE bude brzy i u nás v ČR. Pro ty, kteří ho nechtějí celý číst, přestože je pěkně nazdrojován, na základě […]

Rubriky
Blog o webové analytice

[Aprílový vtip] Google Analytics 4 přichází s revoluční aktualizací: AI nahrazuje skutečná data!

  1. dubna 2025 –[Apríl] Společnost Google dnes oznámila revoluční aktualizaci své analytické platformy Google Analytics 4, která navždy změní způsob, jakým marketéři analyzují data webových stránek.

Rubriky
Blog o webové analytice Umělá inteligence v analytice a marketingu

Návod jak vytvořit GA4 report návštěvnosti z AI nástrojů.

Obrázkový návod jak si udělat report návštěvnosti z AI nástrojů. Mě to připadá, že to je jednoduché, ale chce to několik kroků a tak jsem raději uděla detailní návod. 🙂

Rubriky
Blog o webové analytice

Pozor na vlastnictví digitálních aktiv: Váš web i účty musejí být vaše, ne agentury či freelancera!

V posledních dnech jsem viděl opravdu špatný případ, kdy agentura vlastnila doménu klienta. Jenže jakmile majitel firmy chce změnit dodavatele nebo cokoliv upravit, narazí – a jde o obrovský problém.

Rubriky
Blog o webové analytice

„Garbage in, garbage out“: Jak nekvalitní data ničí pokročilou analytiku

Poslední 2-3 roky se nějak v analytice neustále vracím k základům. Ano, můžete si dneska hrát s AI. Používat Marketing mix modeling. Můžete data ďábelsky spojovat a dělat na nimi zapeklité analýzy a divoké pohledy insighty.

Rubriky
Blog o webové analytice

Měření robotů v Google analytics 4: Zjistěte, jak vyhledávače procházejí váš web

O co se jedná? Následující PHP skript měří roboty / crawlery vašeho webu do Google analytics 4.