Článek píšu tak v trochu v reakci na paniku a časté dotazy… co dělat dál, když jsem měl rád Universal analytics nesnáším GA4? Jsou tu nějaké alternativy? Ptá se mě na to docela hodně lidí.

Článek píšu tak v trochu v reakci na paniku a časté dotazy… co dělat dál, když jsem měl rád Universal analytics nesnáším GA4? Jsou tu nějaké alternativy? Ptá se mě na to docela hodně lidí.
Pokračuji ve svém cestě za tím navštívit všechny MeasuremCampy v Evropě. Helsinki jsem chtěl už dříve prozkoumat.
Pokud používáte Hotjar pro analýzu UX, možná jste si všimli nedávného zvýšení cen. Bohužel se tím tento nástroj mohl stát pro některé malé firmy nebo startupy nedostupným. Dopadlo to na hodně UXáků v mém okolí, jelikož tento nástroj využívá opravdu hodně lidí, co znám.
Nejspíše vám přišel následující e-mail.
Už jsem to psal v rámci sociálních sítí, ale myslím si že bych to měl dát i zde na trvalo. Aby to bylo i pro návštěvníky webu.
Disclaimer: Nejsem právník, takže vše na vlastní odpovědnost. Co to je Google consent mode? Je to funkce od Google co pomáhá s nastavení a dodržování souhlasů. https://support.google.com/analytics/answer/9976101?hl=cs https://developers.google.com/tag-platform/devguides/consent Ve zkratce si dáte do stránky ještě před všechny měřící a reklamní kódy vložíte následující kousek kódu, pokud nemáte souhlas od uživatele a Google svoje služby(Google analytics […]
Disclaimer: Nejsem právník, takže vše na vlastní odpovědnost. Úvod do problematiky správného měření bez cookies a osobních údajů Toto je můj osobní pohled na věc, mnohým z vás se může zdát příliš tvrdý. Naučil jsem se s tímto přístupem k měření pracovat jak na úrovni implementace, tak na úrovni reportingu a zdá se mi, že […]