Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice

Oprava značení organické návštěvnosti ze Seznam.cz

O co se jedná? Je to novinka v prohlížeči Chrome od verze 85 (Aktuální verze je 86), která ořízne URL jen na doménu, pokud přejedete z jedné domény na druhou.Pokračovat ve čteníOprava značení organické návštěvnosti ze Seznam.cz

Rubriky
Blog o webové analytice

Souhrn Google analytics 4 / Google analytics web & apps beta

Komu je tento článek určen? Specialisté online marketingu se zájmem o webovou analytiku a analytikům. Článek budu průběžně měnit, beru to jako takový přehled pro mě, urovnání v moji hlavě. Budu tam dávat i datumi, kdy co přibylo. Článek ještě neprošel korekcí, bude ještě ve vývoji. Co jsou to Google analytics 4? Je to moderní analytický…Pokračovat ve čteníSouhrn Google analytics 4 / Google analytics web & apps beta

Rubriky
Blog o webové analytice

GTM skript měření scrollingu, co funguje i pro single page aplikace

Proč jsem si to naprogramoval sám? Mám kolem sebe SPA (Single page aplikace), kde prostě klasický scroll nefunguje. Načte se jedenkrát a tím to hasne. Nejde řídit. Nechci Jquery, protože je za mě dneska už zbytečná a mám rád vanilku bez závislostí. Nechci žádný balast jako jsou kódy pro super staré GA classic etc. jen…Pokračovat ve čteníGTM skript měření scrollingu, co funguje i pro single page aplikace

Rubriky
Blog o webové analytice

Přeposílání UTM parametrů z landing page na jinou doménu.

Klient měl několik jednorázových vstupních stránek na různých doménách a chtěl přes ně tahat trafik na svůj hlavní web.  Tyto landing page neobsahovali žádný formulář jen odkazy do nákupního procesu na jiné doméně. Takže vyhodnotit přínos jednotlivých kampaní bylo docela problém, protože data byla v několika Google analytics property (službách) a ve výsledku byl vidět…Pokračovat ve čteníPřeposílání UTM parametrů z landing page na jinou doménu.

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Problémy s AMP ve webové analytice e-shopů

Prošel jsem desítky AMP(Accelerated Mobile Pages) case study, vzorových českých i zahraničních AMP e-shopů etc. a zjistil, že všechny mají super jednoduché měření a propagaci (zaměřená jen na zobrazení stránky). Tato jednoduchost je o tom, že eshopy tedy weby zaměřené na prodej produktů zcela v AMPu ignorují produkt. U klasických eshopů jsme zvyklí, že měříme…Pokračovat ve čteníProblémy s AMP ve webové analytice e-shopů

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Úvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Ano, jak to vidím já, uváha o tom jak to bude fungovat.Pokračovat ve čteníÚvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Rubriky
Blog o webové analytice

Ladění customTask GTM GA

Simo Ahava má generátor customtasku, super věc, kombinuje jeho stávájí článku o customtask v Google tag manageru do jednoho uživatelsky příjmeného generátoru. Trochu jsem přidal pár vylepšení …Pokračovat ve čteníLadění customTask GTM GA