Rubriky
Blog o webové analytice

Google consent mode je jen pomocník a ne řešení.

Disclaimer: Nejsem právník, takže vše na vlastní odpovědnost. Co to je Google consent mode? Je to funkce od Google co pomáhá s nastavení a dodržování souhlasů. https://support.google.com/analytics/answer/9976101?hl=cs https://developers.google.com/tag-platform/devguides/consent Ve zkratce si dáte do stránky ještě před všechny měřící a reklamní kódy vložíte následující kousek kódu, pokud nemáte souhlas od uživatele a Google svoje služby(Google analytics […]

Rubriky
Blog o webové analytice

Úvod: Cookieless analytika bez osobních údajů.

Disclaimer: Nejsem právník, takže vše na vlastní odpovědnost. Úvod do problematiky správného měření bez cookies a osobních údajů Toto je můj osobní pohled na věc, mnohým z vás se může zdát příliš tvrdý. Naučil jsem se s tímto přístupem k měření pracovat jak na úrovni implementace, tak na úrovni reportingu a zdá se mi, že […]

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice

Oprava značení organické návštěvnosti ze Seznam.cz

O co se jedná? Je to novinka v prohlížeči Chrome od verze 85 (Aktuální verze je 86), která ořízne URL jen na doménu, pokud přejedete z jedné domény na druhou.

Rubriky
Blog o webové analytice

Moje oblíbené podcasty o datové analytice, datech, machine learingu a vůbec

V tomto oboru je opravud hoodně obsahu, něktedy až moc, takže je si z čeho vybírat. 😉 Kdo chce být opravdu obraze může si poslechnou skoro všechno z toho výběru. Podcasty jsou velmi profesionální, obsahu je super kvalitní. Tvůrci ví a snaží se aby obecenstvo opravdu něco naučili.

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Jak se stát webovým analytikem?

Občas slýchám o to že někdo chce být webový analytikem. Zkoušel jsem pár lidi mentorovat a mnoha prostě pomoci s analytikou.

Rubriky
Blog o webové analytice

Measure camp Czechia 2015-2018

Je to konference pořádaná webovými analytiky pro webové analytiky inspirovaná BarCampy. Za mě to je nejlepší akce, co je každý rok a mám ji rád hlavně kvůli minimálním počtu bullshit obsahu, žádné prázdné self promo nebo hardsell. 

Rubriky
Blog o webové analytice

Jak se zbavit trvale spamu v Google Analytics? Návod přes Google Tag Managere, Universal Analytics AMP MP

Trochu teorie o spamu v Google Analytics Jak spam funguje? Na váš web přijde spam robot, ten si zobrazí celou stránku vašeho webu a získá tím vaše ID Google Analytics a začne vás zásobovat referral spamem, nově třeba v i spamem ve stránkách nebo klíčových slovech.