Rubriky
Blog o webové analytice

6 nejlepších podcastů webové analytice

V analytice je moc podcastů není. Ale i to málo stojí za to 😉 . Každý díl je pro mě takový malý osobní measure camp.Pokračovat ve čtení6 nejlepších podcastů webové analytice

Rubriky
Blog o webové analytice

Query selector (xpath) – Google Tag manager proměnná

Co to je? Plná cesta ke kliknutému viděnému prvku v HTML, jednoznačně určující daný prvek. K čemu to je? Pěkné popisky kliknutí. Použití ve vlastních proměnných a podmínkáchPokračovat ve čteníQuery selector (xpath) – Google Tag manager proměnná

Rubriky
Blog o webové analytice

Jak se zbavit trvale spamu v Google Analytics?Návod přes Google Tag Managere, Universal Analytics AMP MP

Trochu teorie o spamu v Google Analytics Jak spam funguje? Na váš web přijde spam robot, ten si zobrazí celou stránku vašeho webu a získá tím vaše ID Google Analytics a začne vás zásobovat referral spamem, nově třeba v i spamem ve stránkách nebo klíčových slovech.Pokračovat ve čteníJak se zbavit trvale spamu v Google Analytics?Návod přes Google Tag Managere, Universal Analytics AMP MP

Rubriky
Blog o webové analytice

Google Tag manager version reporting

Co to je? Automatické hlídání změn kontejnerů Google Tag manageru. GTM umí hodně pomoci při stavbě analytiky webu, ale i tento web zbořit. A proto je dobré změny v GTM hlídat. Pokud pak na jednom projektu pracuje více lidí co reálně potřebují využívat Google tag manager, je nutná kooperace a hlídání změn. Aby jeden neuvážený…Pokračovat ve čteníGoogle Tag manager version reporting

Rubriky
Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.5 – UTM parametry

Měl jsme pár dotazů, jestli nemám něco i pro PPC 🙂 a proto jsem vytasil tyto super jednoduché, super efektivní proměnné..Pokračovat ve čteníProměnné Google tag manager díl č.5 – UTM parametry

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.4 – Základní proměnné

Tentokrát se podíváme na jednoduché základní proměnné. Fungují na všech prohlížečích podporujících DOM, obecně lze říci že všechny prohlížeče co umí javascript, což jsou všechny moderní prohlížeče. Jedná se o nejzákladnější proměnné, většinou data z nich slouží při stavbě složitějších skriptů a podmínek v Google Tag Manageru.Pokračovat ve čteníProměnné Google tag manager díl č.4 – Základní proměnné

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.3 – Obsah meta data typu property pro seskupení obsahu v Google Analytics

V předchozím díle jsme si ukázali jednoduchou extrakci dat z hlavičky, teď se podíváme na další hodnoty které se tahají z property.

V čemu to slouží? V property jsou typicky uloženy více věci týkající se sociálních sítí a daného obsahu stránky. Ukázkou může být autor článku, štítky článku/produktu, jeho cena, odkaz na jeho obrázek,…Pokračovat ve čteníProměnné Google tag manager díl č.3 – Obsah meta data typu property pro seskupení obsahu v Google Analytics