Rubriky
Blog o webové analytice

Eliminace (not set) v Google analytics enhanced ecommerce impressions listu a dalších reportech

Co jsem vymysl z GA+GTM za dnešek … oprava (not set) v GA EE impressions listu v reportech. Už mě nebavilo se na to dívat. Dost trafiku mi jde přímo na jednotlivé produkty, takže to chtělo vyladit 🙂 . Samozřejmě to jde udělat ještě lépe a to že na každé místo webu, kde dám produkt […]

Rubriky
Blog o webové analytice

Oprava chybějící návštěvnosti z Android-app v Google Universal analytics

Oprava návštěnovst Google analytics, z části přimých návštěv získáte přístupy z androidu.

Rubriky
Blog o webové analytice

Ladění customTask GTM GA

Simo Ahava má generátor customtasku, super věc, kombinuje jeho stávájí článku o customtask v Google tag manageru do jednoho uživatelsky příjmeného generátoru. Trochu jsem přidal pár vylepšení …

Rubriky
Blog o webové analytice

Hodnota dataLayer proměnné na jedno použití. Google tag manager

Pokud používáte automatické eventy v Google tag manageru vycházející z pojmenování universal analytics, tak se vám může stat, že při odesílání dat, odešlete data i z přechozí automatické událostí. Hodnoty proměnných dataLayeru přetákájí, pokud nepoužijete vždy všechny odesílané proměnné. Na tento jev často narazíte u starých projektů navržených digitálními agenturami, kdy se často odesilala kombinace […]

Rubriky
Blog o webové analytice

Google tag manager – Měření kliknutí odkazů s javascriptem

Ne vždy jsou na webu pěkné klasické odkazy a někdy je neuzná GTM a pak nefunguje ani gtm.linkclick. A proto je někdy potřeba berlička.

Rubriky
Blog o webové analytice

Google Tag manager proměnná: Seznam všech proběhlých eventů

Někdy v Google tag manageru potřebujete se podívat do historie co se už stalo a podle toho udělat různé podmínky a pro jsem napsal několik proměnných.

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice

Parametr Facebooku v URL fbclid a jeho odebrání.

Co se stalo? Facebook začal přidávat do URL adresy prokliku z Facebook postů  parametr fbclid (Facebook Click Identifier). Tento parametru se objevuje jen u webové verze Facebooku a to jak na destop tak mobilní verze webu, zatím se neobjevil nikde na Andriod či IOS aplikacích.