Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Problémy s AMP ve webové analytice e-shopů

Prošel jsem desítky AMP(Accelerated Mobile Pages) case study, vzorových českých i zahraničních AMP e-shopů etc. a zjistil, že všechny mají super jednoduché měření a propagaci (zaměřená jen na zobrazení stránky). Tato jednoduchost je o tom, že eshopy tedy weby zaměřené na prodej produktů zcela v AMPu ignorují produkt. U klasických eshopů jsme zvyklí, že měříme […]

Rubriky
Blog o webové analytice

Vylepšené měření pohybu uživatele na webu GTM GA

Verze 2.0 mého článku o  „Eliminace (not set) v Google analytics enhanced ecommerce impressions listu a dalších reportech“ Co získáte? Proměnnou co říká, přes jaký prvek se uživatel dostal na danou stránku, včetně reloadů a rediretů externí zdrojů a další navigace. Tuto hodnotu si pak můžete poslat jako custom dimenze nebo content groupingu, případně ji […]

Rubriky
Blog o webové analytice

Vlastní časovač měřící opravdový strávený čas na stránce s dynamickou délkou dle obsahu. GTM + GA

Co jsem chtěl? Změřit čas na obsahové stránce, tak abych mohl říci, že si uživatelé obsah opravdu přečetli. Samozřejmě se jedná o skript v Google tag manageru.

Rubriky
Blog o webové analytice

Eliminace (not set) v Google analytics enhanced ecommerce impressions listu a dalších reportech

Co jsem vymysl z GA+GTM za dnešek … oprava (not set) v GA EE impressions listu v reportech. Už mě nebavilo se na to dívat. Dost trafiku mi jde přímo na jednotlivé produkty, takže to chtělo vyladit 🙂 . Samozřejmě to jde udělat ještě lépe a to že na každé místo webu, kde dám produkt […]

Rubriky
Blog o webové analytice

Oprava chybějící návštěvnosti z Android-app v Google Universal analytics

Oprava návštěnovst Google analytics, z části přimých návštěv získáte přístupy z androidu.

Rubriky
Blog o webové analytice

Ladění customTask GTM GA

Simo Ahava má generátor customtasku, super věc, kombinuje jeho stávájí článku o customtask v Google tag manageru do jednoho uživatelsky příjmeného generátoru. Trochu jsem přidal pár vylepšení …

Rubriky
Blog o webové analytice

Hodnota dataLayer proměnné na jedno použití. Google tag manager

Pokud používáte automatické eventy v Google tag manageru vycházející z pojmenování universal analytics, tak se vám může stat, že při odesílání dat, odešlete data i z přechozí automatické událostí. Hodnoty proměnných dataLayeru přetákájí, pokud nepoužijete vždy všechny odesílané proměnné. Na tento jev často narazíte u starých projektů navržených digitálními agenturami, kdy se často odesilala kombinace […]