Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Úvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Ano, jak to vidím já, uváha o tom jak to bude fungovat.Pokračovat ve čteníÚvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Rubriky
Blog o webové analytice

Google Tag manager proměnná: Seznam všech proběhlých eventů

Někdy v Google tag manageru potřebujete se podívat do historie co se už stalo a podle toho udělat různé podmínky a pro jsem napsal několik proměnných.Pokračovat ve čteníGoogle Tag manager proměnná: Seznam všech proběhlých eventů

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice

Parametr Facebooku v URL fbclid a jeho odebrání.

Co se stalo? Facebook začal přidávat do URL adresy prokliku z Facebook postů  parametr fbclid (Facebook Click Identifier). Tento parametru se objevuje jen u webové verze Facebooku a to jak na destop tak mobilní verze webu, zatím se neobjevil nikde na Andriod či IOS aplikacích.Pokračovat ve čteníParametr Facebooku v URL fbclid a jeho odebrání.

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Foto návod: OpenRefine hostovaný u Google zdarma

Rád využívám všechny různé technologie co se dostanou po ruky a ještě raději je kombinuji 🙂 .  Proto když jsem viděl, že Google nabízí služby Google Cloud Shell do konce roku 2016 zdarma, tak jsem věděl, že na tom půjde postavit něco užitečného. Jelikož jsem chtěl tahat data z různých API  a řešil jsem problém…Pokračovat ve čteníFoto návod: OpenRefine hostovaný u Google zdarma

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.4 – Základní proměnné

Tentokrát se podíváme na jednoduché základní proměnné. Fungují na všech prohlížečích podporujících DOM, obecně lze říci že všechny prohlížeče co umí javascript, což jsou všechny moderní prohlížeče. Jedná se o nejzákladnější proměnné, většinou data z nich slouží při stavbě složitějších skriptů a podmínek v Google Tag Manageru.Pokračovat ve čteníProměnné Google tag manager díl č.4 – Základní proměnné

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.3 – Obsah meta data typu property pro seskupení obsahu v Google Analytics

V předchozím díle jsme si ukázali jednoduchou extrakci dat z hlavičky, teď se podíváme na další hodnoty které se tahají z property.

V čemu to slouží? V property jsou typicky uloženy více věci týkající se sociálních sítí a daného obsahu stránky. Ukázkou může být autor článku, štítky článku/produktu, jeho cena, odkaz na jeho obrázek,…Pokračovat ve čteníProměnné Google tag manager díl č.3 – Obsah meta data typu property pro seskupení obsahu v Google Analytics

Rubriky
Blog o webové analytice

Proměnné Google tag manager díl č.2 – obsah meta robots pro seskupení obsahu v Google Analytics

V čemu to slouží? Zjišťování správné indexace obsahu pro SEO, třídění obsahu v Google Analytics. Ukáže vám, kde máte jak nastavené meta robots.

Data sbírají sami uživatelé na celém webu včetně privátních zón, takže se o to opravdu můžete opřít. Osobně to rád využívám, zvláště u složitějších webu, kde se kombinuje více CMS nebo…Pokračovat ve čteníProměnné Google tag manager díl č.2 – obsah meta robots pro seskupení obsahu v Google Analytics