Rubriky
Blog o webové analytice

Přeposílání UTM parametrů z landing page na jinou doménu.

Klient měl několik jednorázových vstupních stránek na různých doménách a chtěl přes ně tahat trafik na svůj hlavní web.  Tyto landing page neobsahovali žádný formulář jen odkazy do nákupního procesu na jiné doméně. Takže vyhodnotit přínos jednotlivých kampaní bylo docela problém, protože data byla v několika Google analytics property (službách) a ve výsledku byl vidět…Pokračovat ve čteníPřeposílání UTM parametrů z landing page na jinou doménu.

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Úvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Ano, jak to vidím já, uváha o tom jak to bude fungovat.Pokračovat ve čteníÚvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu

Nejzajímavější zahraniční PPC novinky

Slibovaný další díl o kvalitních zdrojích informací v online marketingu, tentokrát zahraniční PPC. Což by se mohlo líbit už i pokročilým PPCčkařům, kteří se prakticky výhradně učí ze zdrojů v angličtině.Pokračovat ve čteníNejzajímavější zahraniční PPC novinky

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu

Co by měl číst správný Klikař? Zdroje novinek o PPC v češtině.

Již delší dobu se snažím mít co nejucelenější přehled o české scéně online marketingu a postupně jsem získal přes 230 různých zdrojů RSS. A v několika článcích vám v budoucnu nabídnu přehledy co a koho sledovat v jednotlivých oborech jako je PPC, SEO, Linkbuilding, UX nebo i všeobecný online marketing. Dneska se podíváme na PPC,…Pokračovat ve čteníCo by měl číst správný Klikař? Zdroje novinek o PPC v češtině.