Výběr slajdu ze SuperWeek 2020 zaměřených na více na příběhy v datech a pohledu na věc.

Výběr slajdu ze SuperWeek 2020 zaměřených na více na příběhy v datech a pohledu na věc.
Výběr slajdu ze SuperWeek 2020 zaměřených na Google analytics web+app a Google tag manager. Prostě techničtější přednášky.
Odložím si :), pro vás a pro sebe. Slajdy z nejlepší analytické konference.
Prošel jsem desítky AMP(Accelerated Mobile Pages) case study, vzorových českých i zahraničních AMP e-shopů etc. a zjistil, že všechny mají super jednoduché měření a propagaci (zaměřená jen na zobrazení stránky). Tato jednoduchost je o tom, že eshopy tedy weby zaměřené na prodej produktů zcela v AMPu ignorují produkt. U klasických eshopů jsme zvyklí, že měříme […]
Verze 2.0 mého článku o “Eliminace (not set) v Google analytics enhanced ecommerce impressions listu a dalších reportech” Co získáte? Proměnnou co říká, přes jaký prvek se uživatel dostal na danou stránku, včetně reloadů a rediretů externí zdrojů a další navigace. Tuto hodnotu si pak můžete poslat jako custom dimenze nebo content groupingu, případně ji […]
Ano, jak to vidím já, uváha o tom jak to bude fungovat.
Co jsem chtěl? Změřit čas na obsahové stránce, tak abych mohl říci, že si uživatelé obsah opravdu přečetli. Samozřejmě se jedná o skript v Google tag manageru.