Rubriky
Blog o webové analytice

Slajdy z SuperWeek 2020 – příběhy v datech a pohledu na analytiku

Výběr slajdu ze SuperWeek 2020 zaměřených na více na příběhy v datech a pohledu na věc.

Rubriky
Blog o webové analytice

Slajdy z technických přednášek na SuperWeek 2020 – GAv2 a GTM

Výběr slajdu ze SuperWeek 2020 zaměřených na Google analytics web+app a Google tag manager. Prostě techničtější přednášky.

Rubriky
Blog o webové analytice

Slajdy z přednášek na SuperWeek 2020

Odložím si :), pro vás a pro sebe. Slajdy z nejlepší analytické konference.

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Problémy s AMP ve webové analytice e-shopů

Prošel jsem desítky AMP(Accelerated Mobile Pages) case study, vzorových českých i zahraničních AMP e-shopů etc. a zjistil, že všechny mají super jednoduché měření a propagaci (zaměřená jen na zobrazení stránky). Tato jednoduchost je o tom, že eshopy tedy weby zaměřené na prodej produktů zcela v AMPu ignorují produkt. U klasických eshopů jsme zvyklí, že měříme […]

Rubriky
Blog o webové analytice

Vylepšené měření pohybu uživatele na webu GTM GA

Verze 2.0 mého článku o  “Eliminace (not set) v Google analytics enhanced ecommerce impressions listu a dalších reportech” Co získáte? Proměnnou co říká, přes jaký prvek se uživatel dostal na danou stránku, včetně reloadů a rediretů externí zdrojů a další navigace. Tuto hodnotu si pak můžete poslat jako custom dimenze nebo content groupingu, případně ji […]

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Úvaha nad reklamou bez cookies třetích stran, půjde bez toho kvalitně cílit reklamu?

Ano, jak to vidím já, uváha o tom jak to bude fungovat.

Rubriky
Blog o webové analytice

Vlastní časovač měřící opravdový strávený čas na stránce s dynamickou délkou dle obsahu. GTM + GA

Co jsem chtěl? Změřit čas na obsahové stránce, tak abych mohl říci, že si uživatelé obsah opravdu přečetli. Samozřejmě se jedná o skript v Google tag manageru.