Aktuální struktura z Google analytics: Uživatel > Návštěvy > Zobrazení stránek > Události na stránce Celé to začíná vytvářet čísla více a více vzdálená realitě. A proto jsem si udělal myšlenkové cvičení na téma, kterým z těchto metrik jako moc jde věřit. Ono to historicky docela fungovalo než se na světě objevili mobilní aplikace, single […]
Rubrika: Blog o webové analytice
Myšlenkové cvičení na téma, co bude dál ve webové analytice za pár let a kam až to zajde.
Proč jsem si to naprogramoval sám? Mám kolem sebe SPA (Single page aplikace), kde prostě klasický scroll nefunguje. Načte se jedenkrát a tím to hasne. Nejde řídit. Nechci Jquery, protože je za mě dneska už zbytečná a mám rád vanilku bez závislostí. Nechci žádný balast jako jsou kódy pro super staré GA classic etc. jen […]
Klient měl několik jednorázových vstupních stránek na různých doménách a chtěl přes ně tahat trafik na svůj hlavní web. Tyto landing page neobsahovali žádný formulář jen odkazy do nákupního procesu na jiné doméně. Takže vyhodnotit přínos jednotlivých kampaní bylo docela problém, protože data byla v několika Google analytics property (službách) a ve výsledku byl vidět […]
Výběr slajdu ze SuperWeek 2020 zaměřených na více na příběhy v datech a pohledu na věc.
Výběr slajdu ze SuperWeek 2020 zaměřených na Google analytics web+app a Google tag manager. Prostě techničtější přednášky.
Odložím si :), pro vás a pro sebe. Slajdy z nejlepší analytické konference.