V předchozím díle jsme si ukázali jednoduchou extrakci dat z hlavičky, teď se podíváme na další hodnoty které se tahají z property. <meta property=“article:section“ content=“Analýzy“ /> V čemu to slouží? V property jsou typicky uloženy více věci týkající se sociálních sítí a daného obsahu stránky. Ukázkou může být autor článku, štítky článku/produktu, jeho cena, odkaz […]
Štítek: Analytika
Co nezměříte nemá na konci výsledek. A proto je velmi důležité měřit, měřit správně a umět interpretovat výsledky podle pravdy , nezkresleně.
V čemu to slouží? Zjišťování správné indexace obsahu pro SEO, třídění obsahu v Google Analytics. Ukáže vám, kde máte jak nastavené meta robots. <meta name=“robots“ content=“index, follow“> Data sbírají sami uživatelé na celém webu včetně privátních zón, takže se o to opravdu můžete opřít. Osobně to rád využívám, zvláště u složitějších webu, kde se kombinuje […]
V rámci vánoc budu publikovat pár tipů na měření a online marketing. Google Analytics Client ID je jednoduchá základní proměnná co by měla jít s každým hitem do vlastní dimenze. Co určuje? Je to hodnota měřící cookie Google Analytics, která určuje z pohledu měření uživatele. Samotné založení proměnné v GTM cookie nevytvoří, jen ji čte […]
Jelikož pohybuji delší dobu v analytice, tak v rámci vánoc uvolním pár skriptů atd. První dárek je tabulka se všemi dimenzemi a metrikami Google Analytics. Slouží k průzkumu a rychlému přehledu, co která proměnná znamená jaká další jsou ve stejné skupině, či z čeho se daná metrika počítá.Aneb není nad to to mít na jednom […]
Microsoft SEO Toolkit je crawler webových stránek obsahující další analytické funkce a je zdarma. Oproti třeba Xenu Link Sleuth má více dat i nastavení a lepší UX. Rovným soupeřem je mu Screaming Frog SEO Spider Tool, který funguje i na linuxu nebo na IOS od Apple. Screaming Frog je placený a díky tomu se i […]
Jsou určité „Dobré praktiky Google Analytics“, které je dobré dodržovat. Protože co nastavíte na začátku , to máte na už napořád. Protože nebude chtít přijít o data… nebo je dělit do více GA profilu. Jeden web = Jeden účet Ne, opravdu se nevyplatí jeden účet a tvořit jen profily pro úplně rozdílné weby. Jedna doména […]