Je to konference pořádaná webovými analytiky pro webové analytiky inspirovaná BarCampy. Za mě to je nejlepší akce, co je každý rok a mám ji rád hlavně kvůli minimálním počtu bullshit obsahu, žádné prázdné self promo nebo hardsell.

Co nezměříte nemá na konci výsledek. A proto je velmi důležité měřit, měřit správně a umět interpretovat výsledky podle pravdy , nezkresleně.
Je to konference pořádaná webovými analytiky pro webové analytiky inspirovaná BarCampy. Za mě to je nejlepší akce, co je každý rok a mám ji rád hlavně kvůli minimálním počtu bullshit obsahu, žádné prázdné self promo nebo hardsell.
Trochu teorie o spamu v Google Analytics Jak spam funguje? Na váš web přijde spam robot, ten si zobrazí celou stránku vašeho webu a získá tím vaše ID Google Analytics a začne vás zásobovat referral spamem, nově třeba v i spamem ve stránkách nebo klíčových slovech.
Co to je? Automatické hlídání změn kontejnerů Google Tag manageru. GTM umí hodně pomoci při stavbě analytiky webu, ale i tento web zbořit. A proto je dobré změny v GTM hlídat. Pokud pak na jednom projektu pracuje více lidí co reálně potřebují využívat Google tag manager, je nutná kooperace a hlídání změn. Aby jeden neuvážený […]
Měl jsme pár dotazů, jestli nemám něco i pro PPC 🙂 a proto jsem vytasil tyto super jednoduché, super efektivní proměnné..
Tentokrát se podíváme na jednoduché základní proměnné. Fungují na všech prohlížečích podporujících DOM, obecně lze říci že všechny prohlížeče co umí javascript, což jsou všechny moderní prohlížeče. Jedná se o nejzákladnější proměnné, většinou data z nich slouží při stavbě složitějších skriptů a podmínek v Google Tag Manageru.
V předchozím díle jsme si ukázali jednoduchou extrakci dat z hlavičky, teď se podíváme na další hodnoty které se tahají z property. <meta property=“article:section“ content=“Analýzy“ /> V čemu to slouží? V property jsou typicky uloženy více věci týkající se sociálních sítí a daného obsahu stránky. Ukázkou může být autor článku, štítky článku/produktu, jeho cena, odkaz […]
V čemu to slouží? Zjišťování správné indexace obsahu pro SEO, třídění obsahu v Google Analytics. Ukáže vám, kde máte jak nastavené meta robots. <meta name=“robots“ content=“index, follow“> Data sbírají sami uživatelé na celém webu včetně privátních zón, takže se o to opravdu můžete opřít. Osobně to rád využívám, zvláště u složitějších webu, kde se kombinuje […]