Rubriky
Blog o webové analytice

Hodnota dataLayer proměnné na jedno použití. Google tag manager

Pokud používáte automatické eventy v Google tag manageru vycházející z pojmenování universal analytics, tak se vám může stat, že při odesílání dat, odešlete data i z přechozí automatické událostí. Hodnoty proměnných dataLayeru přetákájí, pokud nepoužijete vždy všechny odesílané proměnné. Na tento jev často narazíte u starých projektů navržených digitálními agenturami, kdy se často odesilala kombinace…Pokračovat ve čteníHodnota dataLayer proměnné na jedno použití. Google tag manager

Rubriky
Blog o SEO - Optimalizace pro vyhledávače Blog o webové analytice

Parametr Facebooku v URL fbclid a jeho odebrání.

Co se stalo? Facebook začal přidávat do URL adresy prokliku z Facebook postů  parametr fbclid (Facebook Click Identifier). Tento parametru se objevuje jen u webové verze Facebooku a to jak na destop tak mobilní verze webu, zatím se neobjevil nikde na Andriod či IOS aplikacích.Pokračovat ve čteníParametr Facebooku v URL fbclid a jeho odebrání.

Rubriky
Blog o webové analytice

Moje oblíbené podcasty o datové analytice, datech, machine learingu a vůbec

V tomto oboru je opravud hoodně obsahu, něktedy až moc, takže je si z čeho vybírat. 😉 Kdo chce být opravdu obraze může si poslechnou skoro všechno z toho výběru. Podcasty jsou velmi profesionální, obsahu je super kvalitní. Tvůrci ví a snaží se aby obecenstvo opravdu něco naučili.Pokračovat ve čteníMoje oblíbené podcasty o datové analytice, datech, machine learingu a vůbec

Rubriky
Blog o webové analytice

6 nejlepších podcastů webové analytice

V analytice je moc podcastů není. Ale i to málo stojí za to 😉 . Každý díl je pro mě takový malý osobní measure camp.Pokračovat ve čtení6 nejlepších podcastů webové analytice

Rubriky
Blog o Internetovém marketingu Blog o webové analytice

Jak se stát webovým analytikem?

Občas slýchám o to že někdo chce být webový analytikem. Zkoušel jsem pár lidi mentorovat a mnoha prostě pomoci s analytikou.Pokračovat ve čteníJak se stát webovým analytikem?

Rubriky
Blog o webové analytice

Measure camp Czechia 2015-2018

Je to konference pořádaná webovými analytiky pro webové analytiky inspirovaná BarCampy. Za mě to je nejlepší akce, co je každý rok a mám ji rád hlavně kvůli minimálním počtu bullshit obsahu, žádné prázdné self promo nebo hardsell. Pokračovat ve čteníMeasure camp Czechia 2015-2018

Rubriky
Blog o webové analytice

Jak se zbavit trvale spamu v Google Analytics?Návod přes Google Tag Managere, Universal Analytics AMP MP

Trochu teorie o spamu v Google Analytics Jak spam funguje? Na váš web přijde spam robot, ten si zobrazí celou stránku vašeho webu a získá tím vaše ID Google Analytics a začne vás zásobovat referral spamem, nově třeba v i spamem ve stránkách nebo klíčových slovech.Pokračovat ve čteníJak se zbavit trvale spamu v Google Analytics?Návod přes Google Tag Managere, Universal Analytics AMP MP